וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד ניצחה 1:2 את גרנאדה ונדבקה למוליכות

צמד של פורטו (21 ו-89) סידר לבאסקים ניצחון חוץ ו-22 נקודות, כמו ברצלונה וריאל מדריד. סלטה ויגו הפסידה בפעם הרביעית ברציפות

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-12 בלה ליגה הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ריאל סוסיאדד, שניצחה 1:2 את גרנאדה בחוץ ונצמדה לריאל מדריד וברצלונה. ויאריאל פספסה הזדמנות להצטרף אחרי 0:0 ביתי מול אתלטיק בילבאו, חטאפה שם אחרי 0:1 בחוץ על סלטה ויגו הקורסת. ויאדוליד הביסה 0:3 את מאיורקה ואוסאסונה גברה 2:4 על אלאבס.

פורטו שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
צמד וניצחון חוץ גדול. פורטו/GettyImages

גרנאדה - ריאל סוסיאדד 2:1

נראה שהמארחת, שפתחה את העונה בצורה פנטסטית, מתחילה לאבד גובה לאט לאט וספגה את ההפסד השני שלה בתוך שלושה ימים (3:1 לחטאפה בחמישי) והשלישי בחמשת המחזורים האחרונים. סוסיאדד, שבעצמה הפסידה במחזור אמצע השבוע ללבנטה בבית, נצמדה לברצלונה וריאל מדריד עם 22 נקודות (כשלשתיהן יש משחק חסר אחת מול השנייה). האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-21. מיקל אויארסבאל שלח כדור עומק נהדר לפורטו, שבעט פנימה את ה-0:1. אלברו ואדיו הצליח לאזן עם בעיטה חופשית ממרחק רב בדקה ה-36 ולא מעט בזכות חולמנות של שוער סוסיאדד אלכס רמירו. פורטו השלים צמד בדקה ה-89 עם סיומת נפלאה אחרי מסירת עומק של עדנאן ינוזאי וזה 1:2.

עוד בוואלה!

ברצלונה: מסי "מאבד את הסבלנות", ואלוורדה מתנדנד, לבנטה מלגלגת

לכתבה המלאה
אונאי סימון שוער אתלטיק בילבאו. GettyImages
נקודה במו ידיו. אונאי סימון/GettyImages

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 0:0

אונאי סימון סיפק שלוש הצלות גדולות, כולל אחת עם הפנים, ומנע מהצוללת הצהובה ניצחון בית רביעי ברציפות. אתלטיק בילבאו עדיין ללא ניצחון חוץ העונה ולא כבשה בשלושת משחקיה האחרונים כאורחת, אבל לפחות הפעם לא הפסידה והיא רק נקודה מאחורי ויאריאל.

פראן אסקריבה מאמן סלטה ויגו. GettyImages
האקסית לא התחשבה בו. פראן אסקריבה/GettyImages

סלטה ויגו - חטאפה 1:0

הפסד רביעי ברציפות למארחת, שנותרה מתחת לקו האדום וככל הנראה תיפרד ממאמנה פראן אסקריבה שכשל גם מול האקסית. שער סולו בדקה ה-37 של קנדי, הקשר הברזילאי המושאל מצ'לסי, העניק לחטאפה ניצחון ראשון אי פעם באצטדיון בלאידוס. האורחת התקדמה למקום השביעי עם ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים וגם היא נמצאת רק שלוש נקודות מהפסגה.

משחקים נוספים

ויאדוליד - מאיורקה 0:3
לוויאדוליד: חואקין פרננדס (40), אנס אונאל (50 בפנדל), סנדרו ראמירס (94)

אוסאסונה - אלאבס 2:4
לאוסאסונה: רובן גרסיה (20), צ'ימי אבילה (26), רוברטו טורס (45 בפנדל), חואן ויאר (55 בפנדל). לאלאבס: ויקטור לגווארדיה (27), לוקאס פרס (51 בפנדל)

לגאנס - אייבר 2:1
ללגאנס: יוסף אן-נסרי (6). לאייבר: צ'ארלס (17), קיקה (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully