וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות לדסה בהפסד ויטסה, עגייב כבש בתיקו של סומגאיט

המגן הימני היה אשם בספיגה הראשונה בהפסד 2:1 לאמן מהתחתית, שער ראשון העונה לקשר בליגה האזרית. 89 דקות והפסד לכיאל במדי צ'רלטון

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל כפר סבא

שלושה ימים לפני פרסום הסגל של אנדי הרצוג למשחקים מול פולין וצפון מקדוניה, שינעלו את קמפיין מוקדמות יורו 2020 של נבחרת ישראל, קיבלו היום (ראשון) הליגיונרים הישראלים הזדמנות אחרונה להרשים את מאמן הנבחרת.

* אלי דסה שיחק 90 דקות בהפסד השני ברציפות של ויטסה ארנהם, הפעם 2:1 לאמן מהתחתית. סגירה לא טובה של המגן הישראלי וחוסר הבנה בינו לבין השוער רמקו פאסבר, הובילו לספיגה הראשונה של ויטסה בדקה 11 ואמן הכפילה בדקה ה-22. בדקה ה-33 ויטסה צימקה אחרי מהלך שהתחיל עם הגבהה טובה של דסה, אבל הקבוצה שלו לא הצליחה להשלים קאמבק.

* בירם כיאל חזר להרכב צ'רלטון ושיחק 89 דקות בהפסד הביתי 1:0 לפרסטון בליגת המשנה באנגליה. כיאל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-65 והיה המוחלף השלישי של קבוצתו, כשתומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל. צ'רלטון ירדה למקום ה-10 ואילו פרסטון קפצה אל הפסגה.

אלי דסה שחקן ויטסה. GettyImages
מומנטום שלילי. אלי דסה/GettyImages

* אמיר עגייב כבש את השער הראשון שלו העונה ב-2:2 של סומגאיט אצל זירה במחזור ה-10 באזרבייג'אן. שחקן הכנף הבקיע בדקה ה-81 וחתם את תוצאת המשחק.

* שמואל שיימן נותר על הספסל ביום הולדתו ה-32 ולא שותף בהפסדה הביתי של ונלו 3:0 לפיינורד, אצלה דיק אדבוקאט ערך בכורה על הקווים. קבוצתו של שיימן מתחת לקו האדום אחרי שישה הפסדים רצופים.

* עומרי בן הרוש פתח כבלם בהרכב לוקרן והוחלף בדקה ה-56, כשקבוצתו הפסידה 3:1 בבית לווירטון ונותרה במקום השישי בליגה השנייה בבלגיה.

* לפנות בוקר: דקל קינן השלים 90 דקות, נעצר בקורה וגם גרם לפנדל בהפסד של סקרמנטו 3:0 לאל פאסו בפלייאוף של ליגת ה-USL האמריקאית. בכך סיים הבלם הישראלי את העונה בארה"ב.

* טל בן חיים שיחק 45 דקות בניצחון של קבוצת המילואים של ספרטה פראג 0:3 על ראקובניק בליגה השלישית בצ'כיה. בן חיים, שלא נמצא בתכניות של ספרטה למרות שהחלים מפציעה ארוכה, פתח והוחלף בהפסקה.

* בוריס קליימן המוצהב נעדר ממשחקה של פראלימני, שהפסידה בבית 3:0 לאפולון לימסול בליגה הקפריסאית.

* אלון תורג'מן קיווה להמשיך בכושרו הטוב במדי אוסטריה וינה, אבל נשאר על הספסל ולא שותף בהפסד הביתי 2:0 ללאסק לינץ בליגה האוסטרית.

* טל כחילה לא נכלל בסגל של אטרומיטוס, שהפסידה 3:2 בחוץ לא.א.ק אתונה בליגה היוונית.

עוד בוואלה!

הכי מדויק באוסטריה: שון וייסמן ממשיך להיאבק על מלכות השערים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully