וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: נאתכו עם צמד, וייסמן עם שער, סולומון נפצע ובספק לנבחרת

קפטן הנבחרת דייק מהנקודה הלבנה והוסיף עוד שער ב-0:4 של פרטיזן על וויבודינה, חלוץ וולפסברגר חגג את ה-12 שלו בליגה האוסטרית. חשש לקרע בשריר הירך האחורי לקשר שחטאר שיעבור בדיקה. 23 דקות לאלחמיד, סלטיק עלתה לגמר גביע הליגה

ביברס נאתכו חגג היום (שבת) צמד שני במדי פרטיזן בלגרד, הפעם בליגה הסרבית, כשהעלה את קבוצתו ליתרון 0:2 במשחק מול וויבודינה, בסיומו ניצחה המארחת 0:4. קפטן נבחרת ישראל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-29 ואחרי 14 דקות קיבל בישול מעומאר סאדיק והשלים צמד, לפני שהוחלף בדקה ה-59 על ידי סיידובה סומא. הצמד הקודם של נאתכו היה בליגה האירופית מול אלקמאר, כשבליגה הוא עומד כעת על ארבעה שערים. המשחק בעיצומו.

* מנור סולומון פתח בהרכבה של שחטאר דונייצק, שחזרה למסלול הניצחונות עם 0:3 בחוץ על קרפטי לבוב. אלופת אוקראינה איבדה את המאזן המושלם בשבוע שעבר עם 0:0 ביתי מול אולכסנדריה ובאמצע השבוע הודחה מהגביע בעקבות הפסד בהארכה ליריבה המושבעת דינמו קייב. סולומון, שלא שותף ביום רביעי, עלה ב-11 בפעם השישית העונה בליגה והוחלף בדקה ה-53 בגלל פציעה, כשיש חשש לקרע בשריר הירך האחורי. הקשר ייבדק והוא בספק למשחקי הנבחרת מול פולין וצפון מקדוניה בהמשך החודש. החלוץ אנדריי בוריאצ'וק (10), המחליף ויקטור קובלנקו (59) והברזילאי טטה (65) כבשו.

* אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות בהם לא מצא את הרשת, שון וייסמן כבש את שערו ה-12 ב-12 משחקי ליגה במדי וולפסברגר, שניצחה 0:4 בחוץ את שטורם גראץ. חלוץ נבחרת ישראל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-23, ואחרי 20 דקות קיבל אסיסט ממיכאל לינדל, נגח פנימה והשתווה לארלינג הולאנד מזלצבורג בראש טבלת המבקיעים. וייסמן השלים 90 דקות, וולפסברגר במקום השלישי בליגה האוסטרית.

* אריאל הרוש שיחק 90 דקות ב-2:2 של ספרטה רוטרדם נגד פ.ס.וו איינדהובן במחזור ה-12 בליגה ההולנדית. קבוצתו של הרוש הוליכה פעמיים, אבל שמטה את היתרון, כשהשוער הישראלי סופג מקודי גאקפו האורח בדקה ה-91.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר (מימין) חוגג עם חבריו. GettyImages
חזר לכבוש. שון וייסמן, מימין/GettyImages

* חאתם עבד אלחמיד שיחק 23 דקות כמחליף בניצחונה של סלטיק 2:5 על היברניאן בחצי גמר גביע הליגה. מוחמד אליונוסי והקפטן סקוט בראון כבשו צמדים לזכות האלופה שהעפילה לגמר, כשניר ביטון (סלטיק) ואופיר מרציאנו (היברניאן) נותרו על הספסל.

* לודוגורץ, ללא טאלב טואטחה, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה שנותרו מחוץ לסגל, ניצחה 1:3 את ברואה והיא עדיין ללא הפסד אחרי 15 מחזורים בליגה הבולגרית, עם יתרון שבע נקודות בפסגה.

* אנס מחאמיד שיחק 10 דקות כמחליף ב-1:1 של וינטרטור בחוץ מול שפהאוזן בליגה השנייה בשוויץ וגם קיבל כרטיס צהוב (88). מוחמד בדארנה נותר על הספסל ולא שותף.

* חן עזרא נותר על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של אומוניה ניקוסיה 1:2 על אתניקוס אכאנס. אומוניה לפחות זמנית בפסגת הליגה הקפריסאית.

* ליאור רפאלוב נכנס כמחליף בדקה ה-67 בהפסד של אנטוורפן 3:1 למוסקרון במחזור ה-14 בבלגיה.

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם מול פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
ספרטה והרוש שמטו יתרון בתוספת הזמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully