וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפקיד המינימלי של דני אבדיה במכבי תל אביב עלול לבלבל קבוצות NBA"

ב-ESPN דירגו את אבדיה חמישי מבין המועמדים לדראפט והדביקו לו השוואות חדשות מה-NBA, אבל תהו האם מנייתו לא תיפגע עד סוף העונה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

המעקב הצמוד בארצות הברית אחר מעלליו של דני אבדיה נמשך. אמש (שבת) פורסם ב-ESPN דירוג עדכני של 100 המועמדים הבולטים לדראפט הקרוב, והיהלום של מכבי תל אביב שמר על יציבות כששמר על המקום החמישי.

בנוסף פרסמו מומחי הדראפט של הרשת דוח מעודכן על הכישרונות הבולטים, כולל אבדיה. בדוח צוין לרעה תפקידו המינימלי יחסית של אבדיה במכבי תל אביב - לא בהכרח מבחינת דקות, שכן כאלה יש לו בשפע בעיקר בליגת העל - אלא מבחינת אופי תפקידו על המגרש.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
כמעט לא מקבל הזדמנות ליצור. דני אבדיה/דני מרון

מומחה הדראפט ג'ונתן גבעוני פירט על היתרונות והחסרונות של הישראלי בן ה-18.

יתרונות:

* גדול מספיק כדי לשחק בעמדת הפאוור פורוורד, אבל בעל שליטה בכדור, יצירתיות ואיכויות של רכז. בשיאו במהלכי פיק אנד רול, בהם הוא מראה את ראיית המשחק הייחודית שלו, שמאפשרת לו לקרוא כל מסירה אפשרית. שחקן התקפה אגרסיבי שנמצא במוד התקפי בכל זמן נתון, שאוהב לזרוק שלשות במעבר. לא מהסס לזרוק אף פעם כשהוא פנוי, ומביא קשיחות ותחרותיות

* לומד העונה לשחק ללא הכדור בתפקיד מינימלי יותר במכבי תל אביב. הפך לחותך מצוין ללא הכדור עם אינסטינקטים מצוינים. מסוגל לשמש כמנהל משחק משני, ובדרך כלל מקבל את ההחלטה הנכונה.

* עשה התקדמות משמעותית מבחינה הגנתית, ולכן מרוויח דקות אמיתיות ביורוליג. מכסה שטחים רבים ושובר חסימות באגרסיביות ונאבק בריבאונד.

נקודות לשיפור:

* קלע לא יציב עם 32 אחוז מהשלוש ו-58 אחוז מהעונשין במדגם גדול מאוד. מכניקת הזריקה שונתה שוב ושוב עד לנקודה שבה הוא בקושי זורק פעמיים באותו סגנון. לפעמים הוא בועט ברגל תוך כדי זריקה, ולפעמים השחרור שלו נראה איטי.

* נדרש ליצור מעט מאוד בבידודים, במתפרצות או בפיק אנד רול. יש קבוצות NBA שעלולות להתבלבל בנוגע אליו בגלל תפקידו המוגבל.

* מתקשה ליצור בהתקפה ממצבים סטטיים. דומיננטי ביד ימין ומוגבל מאוד כשהוא מנסה לכדרר או ליצור ביד שמאל. תלוי מאוד בשינויי מהירות ובגוף שלו כדי ליצור מרווחים בהתקפה, דבר שעלול להתברר כקשה יותר מול שומרי NBA.

עוד בוואלה!

"אם גולדן סטייט תקבל בחירה גבוהה, היא בהחלט עשויה להמר על דני אבדיה"

לכתבה המלאה
seperator

לבסוף, הגדירו ESPN את תפקידו העתידי ב-NBA כ"פליימייקר גבוה", והצמידו לו השוואות של מספר שחקני NBA בעלי מאפיינים פיזיים דומים: טי ג'יי וורן ודאג מקדרמוט מאינדיאנה וכריס מידלטון ממילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully