וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם גולדן סטייט תקבל בחירה גבוהה, היא בהחלט עשויה להמר על דני אבדיה"

בארצות הברית מנתחים למה הכישרון הישראלי עשוי לענות על הצורך המיידי של הווריירס, ואיך הוא עשוי להחזיר את הקבוצה למסלול

עריכת וידאו: מתן חדד

השבר בידו של סטף קרי סתם כמעט באופן סופי את הגולל על סיכויי הפלייאוף של גולדן סטייט, וכעת עוסקים בארצות הברית בשאלה הבאה: עד כמה רחוק הווריירס יהיו מוכנים ללכת כדי להשיג בחירת דראפט גבוהה שתחזיר את הפרנצ'ייז למסלולו?

הסבירות שהווריירס תעשה טנקינג בשארית העונה הולכת ונראית סבירה יותר ויותר, בטח בהתחשב בחומר השחקנים הנוכחי ובעובדה שקרי וקליי תומפסון ייעדרו תקופות ממושכות (האחרון כמעט בוודאות לא יחזור לשחק העונה, כפי שהעיד סטיב קר בעצמו). אם אכן תקבל בסופו של התהליך בחירת לוטרי גבוהה, היא עשויה להשתמש בה כדי לבחור בלא אחר מאשר דני אבדיה - כך על פי "בליצ'ר ריפורט".

"באופן שבו גולדן סטייט הנוכחית בנויה, הצורך המיידי שלה הוא בסמול פורוורד או סנטר. את עמדת הסמול פורוורד יכול למלא דני אבדיה, שנחשב לאחד ההימורים הכי בטוחים בדראפט. אם הווריירס יקבלו בחירה גבוהה, הם בהחלט עשויים להמר עליו. אם יקבלו בחירה אפילו גבוהה יותר, סביר שייקחו את הסנטר ג'יימס ווייזמן", נכתב באתר במסגרת כתבה של העתיד של הווריירס.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב לפני בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
התרחיש החלומי: הצטרפות לקרי, תומפסון וגרין. דני אבדיה/ברני ארדוב

גם במגזין "פורבס" העלו כתבה ברוח דומה והעלו את שמו של אבדיה בין המועמדים להפוך לשחקן העתיד של הווריירס. יש לציין שהווריירס מחזיקים גם בבחירה ה-20 בדראפט הקרוב, אותה קיבלו מברוקלין כחלק מהטרייד על דיאנג'לו ראסל.

"המצב של גולדן סטייט מזכיר מאוד את המצב של סן אנטוניו אחרי שדייויד רובינסון נפצע, מה שאיפשר את הגעתו של טים דאנקן. אם הווריירס אכן יקבלו בחירה גבוהה, אני חושב שזה יהפוך אותם לפייבוריטים לזכות באליפות בעונה הבאה", צייץ פרשן ESPN ג'יי וויליאמס.

כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי התייחס אמש לאפשרות שהווריירס יקחו את העונה הקרובה כשנת מעבר, לקראת עתיד טוב יותר. "זו קבוצה שהולכת להיות בלוטרי, גבוה בלוטרי", ציין אמש. "הם ישאירו את הבחירה ה-20 לעצמם ואז יהיה להם גם צ'אנס טוב בלוטרי. אולי הם ישיגו בו שחקן משפיע ויחזרו בעונה הבאה איתו, עם קרי, עם תומפסון ודריימונד גרין. זה בסיס חזק".

עוד בוואלה!

מניית ה-NBA של דני אבדיה בירידה: "חלק מהאנשים בליגה סקפטיים לגביו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully