וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' העפיל לגמר המאסטרס בפריס, נדאל פרש, בארטי מול סביטולינה בגמר טורניר גמר הסבב

הסרבי המדורג ראשון ניצח 6:7, 4:6 את גריגור דימיטרוב ויפגוש בגמר את שפובאלוב אאחרי הפרישה של נדאל. בארטי ניצחה את פלישקובה בקרב בין שתי המדורגות ראשונות

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
פספסנו מפגש שלו מול נדאל. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג 1 בעולם, העפיל היום (שבת) לגמר טורניר המאסטרס בפריס אחרי ניצחון בחצי הגמר על גריגור דימיטרוב 6:7, 4:6. דג'וקוביץ' רשם ניצחון שישי ברציפות בחצי הגמר בפריס, וחיכה לראות מי ינצח בחצי הגמר השני בין דניס שאפובלוב לרפאל נדאל, אבל הספרדי הודיע סמוך לפתיחת המשחק שהוא פורש בגלל פציעה, שככל הנראה אירעה בחימום היום. כך או כך דג'וקוביץ' יאבד ביום שני הקרוב את המקום הראשון בעולם לנדאל, שאף יכול היה להבטיח את המקום הראשון בסוף השנה אילו היה זוכה בטורניר. כעת המאבק ביניהם נותר פתוח. עבור שופובאלוב זו העפלה ראשונה לגמר מאסטרס 1000.

דג'וקוביץ', שהצליח לנצח ב-85 אחוז מההגשות הראשונות שלו, לא הצליח לשבור את יריבו במערכה הראשונה, אבל במצב של 5:4 לרעתו בשובר השוויון, הצליח להשיג שלוש נקודות רצופות בדרך לניצחון. במערכה השנייה שבירה אחת הספיקה לו כדי לנצח את המערכה והמשחק כולו. דג'וקוביץ', שרוצה לסיים את השנה כמדורג ראשון בעולם בפעם השישית, עלה לגצר מאסטרס 100 בפעם ה-50 בקריירה, ומחפש זכייה חמישית בטורניר בצרפת.

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
10 ניצחונות רצופים. אלינה סביטולינה/רויטרס

אלינה סביטולינה תוכל להגן על התואר בטורניר גמר הסבב, לאחר שהעפילה היום (שבת) לשלב הגמר בעקבות פרישתה של בלינדה בנצ'יץ'. השוויצרית המדורגת שביעית נטשה בגלל פציעה לאחר שעה ו-47 דקות, כשפיגרה 4:1 במערכה השלישית (ניצחה 5:7 בראשונה, הפסידה 6:3 בשנייה). מדובר בפרישה רביעית בטורניר החותם את עונת ה-WTA בשנז'ן, סין. עבור האוקראינית (8 בעולם), שאיבדה מערכה ראשונה בטורניר, מדובר בניצחון 10 ברציפות והיא תוכל לזכות בתואר ראשון ב-2019.

סביטולינה בת ה-25 תפגוש בגמר את אשלי בארטי האוסטרלית (1), שניצחה 6:4, 2:6, 3:6 את קרולינה פלישקובה הצ'כית (2) בקרב בין שתי המדורגות ראשונות. בארטי לא שיחקה טוב במערכה הראשונה ונשברה פעם אחת. אלא שזו היתה השבירה היחידה של פלישקובה ושתי המערכות הבאות היו חד צדדיות. בארטי שברה ל-1:3 במערכה השנייה ושברה שוב ל-2:6. במערכה השלישית שבירה אחת הספיקה לאוסטרלית כדי לנצח 3:6 ולהכריע את המשחק בתוך קצת פחות משעתיים.

עוד בוואלה!

מאסטרס פריס: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל בחצי הגמר

לכתבה המלאה
בלינדה בנצ'יץ' טניסאית שוויצרית מקבלת טיפול. רויטרס
בסופו של דבר החליטה לפרוש. בלינדה בנצ'יץ' בעת הטיפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully