וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס פריס: נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל בחצי הגמר

הסרבי דרס 1:6, 2:6 את ציציפאס דקות ויפגוש את דימיטרוב, שניצח 2:6, 5:7 את גארין. נדאל ניצח 6:7 (4), 1:6 את צונגה

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
נראה בכושר מצוין. דג'וקוביץ'/AP

טורניר המאסטרס 1,000 בפריס נמשך היום (שישי) עם שלב רבע הגמר והמאבק על כניסה לארבעת הגדולים, אולי בדרך לגמר ענק בין נובאק דג'וקוביץ' לרפאל נדאל.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, שיחק נהדר והעניק לסטפנוס ציציפאס שיעור עם 1:6, 2:6 בתוך 59 דקות בלבד בדרך לחצי הגמר. רק לפני שלושה שבועות ציציפאס הפתיע את נולה במאסטרס שנגחאי, אבל הפעם זה היה עולם אחר לחלוטין והסרבי מחץ אותו ואיזן את מאזן הראש בראש ביניהם ל-2:2 כשהוא מסיים את המשחק עם 5 אייסים וכשהוא זוכה ב-54 מ-84 הנקודות במשחק. דג'וקוביץ' ישחק בחצי הגמר מול גריגור דימיטרוב, המדורג 27 בעולם, אותו הוא מוביל 1:8 במאזן הראש בראש.

דימיטרוב עלה לחצי גמר מאסטרס בפעם הראשונה מאז מונטה קרלו בשנה שעברה וממשיך להרשים בסיום השנה אחרי שהגיע גם לחצי הגמר באליפות ארצות הברית הפתוחה. דימיטרוב ניצח 2:6, 5:7 את כריסטיאן גארין הצ'יליאני (42) ברבע הגמר.

רפאל נדאל צריך לזכות בטורניר כדי לסיים את השנה במקום הראשון והוא עכשיו רחוק רק שני משחקים מהמטרה הזו. השור ממאיורקה, המדורג שני בעולם כרגע, עשה את העבודה שלו בצורה חלקה נגד ג'ו ווילפריד צונגה (35), שגמר שנת קאמבק חיובית מאוד מבחינתו, עם 6:7 (4), 1:6 בשעה ועוד 36 דקות. בחצי הגמר מחכה לנדאל דניס שפובאלוב (28 בעולם), שנזקק לשעה ועוד דקה אחת בלבד על מנת להביס 2:6, 2:6 את גאל מונפיס (13). בעקבות ההפסד הזה הצרפתי לא יהיה בטורניר גמר הסבב בלונדון. המרוויח הגדול מהתוצאה הוא מתאו ברטיני האיטלקי, שזכה בכרטיס ללונדון. באשר לשפובאלוב זו הפעם הרביעית בקריירה שהוא עולה לחצי גמר של טורניר מאסטרס 1,000.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
בדרך לגמר ענק מול דג'וקוביץ' בראשון? נדאל/רויטרס
דניס שפובאלוב טניסאי קנדי. רויטרס
חצי גמר מאסטרס 1,000 רביעי בקריירה שלו. שפובאלוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully