וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "איפשרנו להם רק 25 נקודות במחצית השנייה, וזה המפתח מבחינתי"

הצהובים מרוצים מניצחון החוץ המשכנע על אולימפיאקוס. "כל מי שעלה מהספסל נתן אנרגיות". טיילר דורסי: "הגיע הזמן שאתן משחק טוב"

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
מתחיל להיכנס לעניינים. טיילר דורסי/דני מרון

לאחר שביום רביעי כמעט ושמטו יתרון גדול מול פנרבחצ'ה, הערב (שישי) שחקניו של יאניס ספרופולוס עשו את העבודה בצורה משכנעת וללא מהמורות בדרך כשהביסו ללא תנאי את אולימפיאקוס 65:90 והתייצבו על מאזן 2:4. כבר בתחילת הרבע השני ברחה מכבי תל אביב ליתרון דו ספרתי ולא הביטה לאחור, בעיקר בעזרת ערב נהדר מחוץ לקשת שכלל 13 שלשות ב-46.4 אחוזים.

אחד השחקנים שהיו חתומים על הניצחון הוא טיילר דורסי שעד לפני כשבוע נראה היה שלא ממש מצליח למצוא את מקומו ברוטציה של ספרופולוס. האמריקאי בעל הדרכון היווני היה נהדר גם במשחק נגד הפועל ירושלים בליגה בתחילת השבוע וגם ביורוליג נראה שהוא מתחיל להיכנס לעניינים. דורסי שלהט עם 19 נקודות ו-4 מ-6 לשלוש, אמר בסיום: "הגנתית במחצית הראשונה התקשינו, במיוחד ברבע השני, אבל במחצית השנייה הרמנו את הרמה שלנו ועצרנו אותם, ניצלנו את זה למשחק המעבר ולסלים קלים. הגיע הזמן שאני אתן משחק טוב, התקשיתי עד היום, הדבר הכי חשוב זה לשמור על ביטחון, גם בתור קבוצה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מהאנרגיות שהגיעו מהספסל. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס: "כך רציתי שניראה. המטרה שלנו הייתה להתחיל מהגנה טובה כדי לצאת למתפרצות ולהשיג סלים קלים. לא השגנו נקודות רק מאיבודים אלא גם מהסטים שלנו במשחק עומד ועשינו עבודה טובה בשני צידי המגרש. כל מי שעלה מהספסל נתן אנרגיות והגיע לשחק. איפשרנו להם רק 25 נקודות במחצית השנייה, וזה המפתח מבחינתי".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב הביסה 65:90 את אולימפיאקוס בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully