וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 65:90 את אולימפיאקוס בחוץ

הצהובים קלעו באחוזים טובים מחוץ לקשת (46.4%) והתעללו באולימפיאקוס, שהציגה משחק התקפי מבולבל. ווילבקין ודורסי קלעו 19 נקודות כ"א. פרינטזיס קלע 16 למפסידה

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס, ואסיליס ספאנוליס. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
אחוזים נהדרים מחוץ לקשת. ווילבקין/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג, ואחד מרשים במיוחד כשהביסה ביוון את אולימפיאקוס 65:90 לאחר תצוגת שלשות נהדרת בראשות סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי. היוונים, שכבר נראה היה שהתאוששו מפתיחת העונה הרעה שלהם לאחר הניצחון במוסקבה במחזור הקודם, נראו כבדים ועייפים והציגו משחק התקפי נרפה. במחצית השנייה הצהובים רקדו על המגרש והפער הלך וגדל וכאמור, בסיום מכבי תל אביב חוגגת ניצחון גדול באולם השלום האחווה ועולה למאזן 2:4 ביורוליג.

לפני המשחק קיימה אולימפיאקוס טקס לכבוד מאמנה לשעבר, יאניס ספרופולוס, שחזר לראשונה לאולם השלום והאחווה כדי לפגוש את האקסית.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין (4 מ-8 לשלוש) וטיילר דורסי (3 מ-5 לשלוש) 19 נקודות כ"א, נייט וולטרס 10 נקודות, עומרי כספי 9 נקודות, אותלו האנטר (5 ריבאונדים) וקווינסי אייסי (8 ריבאונדים) 8 נקודות כ"א, טאריק בלאק (6 ריבאונדים), אלייז'ה בריאנט וג'ון דיברתולומאו 4 נקודות כ"א, יובל זוסמן 3 נקודות וג'ייק כהן 2 נקודות.

קלעו לאולימפיאקוס: גיורגיוס פרינטזיס 16 נקודות, ברנדון פול 12 נקודות ו-5 ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס 8 נקודות ו-5 אסיסטים, מידאוגס קוזמינסקאס 6 נקודות, רביט אגוסטין 5 נקודות, וויל צ'רי, קווין פאנטר וטיילר רוצ'סטי 4 נקודות כ"א, ניקולה מילוטינוב 3 נקודות ו-7 ריבאונדים, סשה וזנקוב 2 נקודות, ווילי ריד נקודה אחת.

המחווה של אולימפיאקוס לספרופולוס

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, יובל זוסמן, עומרי כספי וטאריק בלאק. היוונים פתחו טוב יותר ועלו ל-2:7 מהיר. בכך למעשה, קלעה אולימפיאקוס ב-2 דקות יותר ממה שקלעה פנרבחצ'ה ברבע שלם נגד הצהובים ביום רביעי. הטבעה של ברנדן פול לאחר איבוד של וולטרס גרמה לספרופולוס להזעיק פסק זמן מהיר. מכבי תל אביב חזרה מעט חדה יותר מפסק הזמן עם 5 נקודות רצופות, אך איפשרה יותר מידי מרווח פעולה וסלים קלים ליוונים. ככל שהרבע התקדם הצהובים הידקו יותר את ההגנה ועלו ליתרון ראשון במשחק, 15:17 לאחר קליעות עונשין מוצלחות של טאריק בלאק, שסגרו ריצת 0:8 צהובה. בסיום הרבע הראשון, 21:24 למכבי תל אביב.

רבע 2:

שתי הקבוצות התקשו לקלוע בפתיחת הרבע. קווין פאנטר קלע את הנקודה הראשונה ברבע מהקו. סל השדה הראשון ברבע היה שייך למכבי תל אביב לאחר שטיילר דורסי השלים מהלך של סל ועבירה. מי שהתחיל להרגיש בנוח הוא קווינסי אייסי שתיקן החטאת שלשה של ווילבקין בפולו דאנק מהדהד. שלשה של סקוטי ווילבקין הורידה את שתי הקבוצות לפסק זמן, כשמכבי תל אביב מובילה 24:32. אולימפיאקוס המשיכה להחטיא, אפילו מהעונשין, בעוד מכבי תל אביב המשיכה לצלוף מבחוץ. ליי אפ של כספי העלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי 30:40, 2:30 דקות לסיום הרבע. 5 נקודות רצופות של היוונים לקראת סיום המחצית צמצמו את ההפרש בחצי והורידו את שתי הקבוצות להפסקה בתוצאה 40:45 למכבי תל אביב.

עוד בוואלה! ספורט

באולימפיאקוס מתלבטים לגבי רוצ'סטי וחוששים מההגנה של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
נייט וולטרס שחקן מכבי תל אביב. אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים שלטו במשחק לכל אורכו. נייט וולטרס/אתר רשמי, אלעד גולדשטיין, מכבי תל אביב

רבע 3:

ברנדון פול פתח את המחצית השנייה עם שלשה שצימקה את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, אבל מכבי תל אביב ענתה עם נקודות מהקו של זוסמן ושלשה נהדרת של ווילבקין במתפרצת יחד עם עבירה של מילוטינוב וההפרש שוב קפץ - 43:51 לשחקנים של ספרופולוס. מכבי תל אביב לא נתנה ליוונים לפתח מומנטום. סל מחצי מרחק של ספאנוליס נענתה בשתי שלשות של כספי ונייט וולטרס ושתי הקבוצות ירדו לפסק זמן ב-50:59 צהוב. הצהובים המשיכו לשלוט והגיעו בקלות על הטבעת של אולימפיאקוס ולקראת הרבע האחרון התוצאה עמדה על 56:68 למכבי תל אביב.

רבע 4:

קווינסי אייסי גם הצטרף לחגיגת השלשות כשקלע אחת מהפינה וההפרש קפץ ל-14 - 59:73. קוזמינסקאס וברנדון פול ניסו לחדור לצבע וכשזה לא הלך, הפגיזו משלוש אך כלום לא הלך לאולימפיאקוס שנראתה כבדה ועייפה לעומת מכבי תל אביב הניידת והנמרצת שהייתה ראשונה לכל כדור. יובל זוסמן הרים האלי הופ נהדר לאותלו האנטר מה שהעלה את הפער ל-16, הפרש השיא של הצהובים עד כה במשחק.

הצהובים השתעשעו עם היוונים ושלשה של ווילבקין העלתה את ההפרש כבר ל-20 - 61:81. אולימפיאקוס נראתה כמי שהרימה ידיים והצהובים חגגו ואף הגדילו את הפער. בסיום, 65:90 מהדהד לצהובים של ספרופולוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully