וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באולימפיאקוס מתלבטים לגבי רוצ'סטי וחוששים מההגנה של מכבי תל אביב

קמזורה עדיין לא החליט האם להעניק לגארד בכורה והחמיא לצהובים: "מקבוצות ההגנה הטובות ביורוליג, היא זו שמייצרת את ההתקפה שלהם"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי מכבי תל אביב - הפועל ירושלים

לאחר שניצחה את שלושת משחקי היורוליג האחרונים שלה, תקווה מכבי תל אביב להוכיח הערב (שישי, 21:30, ספורט5) שהיא מסוגלת לנצח גם מחוץ ליד אליהו, כשתתארח באולם השלום והאחווה בפיראוס אצל אולימפיאקוס. בשל מכת הפציעות בסגל, עשויים האדומים להעניק הופעות בכורה לצמד שחקני הרכש החדשים שלהם - אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי ושחקן הפועל אילת לשעבר (למשחק אחד, ליתר דיוק) ווילי ריד, שערכו אמש אימון ראשון בקבוצתם החדשה.

על פי התקשורת היוונית, הסיכויים של ריד להתלבש גבוהים יותר, משום שאוגוסטין רובין וניקולה מיליוטינוב, שני הסנטרים היחידים בסגל, סובלים מקלקול קיבה ונמצאים בספק. קסטוטיס קזמורה, שנכנס לנעליו של דיוויד בלאט, צפוי לקבל החלטה לגבי הסגל רק לקראת כדור הביניים הראשון. "ריד ורוצ'סטי עדיין לא התאקלמו ב-100 אחוז, כרגע נראה שהסיכוי של ריד לערוך בכורה גבוה יותר", נכתב ביוון.

"מכבי משחקת נהדר במשחקים האחרונים והשיגה כמה ניצחונות גדולים", אמר קזמורה. "היריבה שלנו אחת מקבוצות ההגנה הטובות ביורוליג, ההגנה שלהם מייצרת את ההתקפה. הם החוטפים הטובים במפעל, מפעילים הרבה לחץ על הכדור ומשחקים חזק ופיזי. כמו כן, הם תוקפים את הצבע ויש להם סקוררים מצוינים כמו כספי, ווילבקין ו-וולטרס. יהיה לנו קשה מאוד".

וויל צ'רי הוסיף: "עדיין לא עשינו שום דבר, עדיין יש לנו מאזן שלילי, אבל הניצחון על צסק"א היה צעד בדרך הנכונה. מכבי קבוצה חזקה עם שחקנים מצוינים, אז נצטרך להיות ממוקדים, לבצע את תכנית המשחק ולשחק הגנה חזקה כדי להשיג ניצחון נוסף".

שחקן הכוכב האדום טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
ההחלטה לגביו תתקבל ככל הנראה רק בערב. רוצ'סטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully