וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הנחילה להפועל ראשון לציון הפסד ראשון העונה

האלופה קיבלה משחק נהדר משוערה טומיסלאב סטויקוביץ' וסגרה עניין בזכות שערים קריטיים של טל הרשקוביץ' בדקות הסיום. נשים: מכבי ראשון לציון גברה על האלופה מרמת גן

טל הרשקוביץ' שחקנה של הפועל אשדוד בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון חשוב לאלופה. טל הרשקוביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור ה-5 בליגת ווינר בכדוריד נערך היום (שישי), כשבמוקד ניצחונה של האלופה הפועל אשדוד 23:26 על המוליכה ערב המחזור, הפועל ראשון לציון. מדובר בהפסדה הראשון העונה של הפועל ראשון לציון שעד למשחק זה ניצחה את כל ארבעת משחקיה בליגה. כזכור, בעונה שעברה אשדוד נישלה את הפועל ראשון לציון מהתואר הכפול עם ניצחון ברבע גמר גביע המדינה לאחר שתי ההארכות, ועם ניצחון בחצי גמר הפליאוף. במשחק נוסף ניצחה מכבי ראשון לציון 31:34 את רמת השרון המאכזבת, וגם היא עם מאזן מושלם על אף שקיימה עד כה שלושה משחקים בלבד.

דושקו צ'ליצ'ה שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל ראשון לציון רושמת הפסד ראשון העונה. דושקו צ'ליצ'ה/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד 26:23

אשדוד פתחה נהדר את המשחק והוליכה לאורך כל המחצית הראשונה (9:16 במחצית - שבה השוער טומיסלאב סטויקוביץ' הציג יכולת נהדרת וסיפק 10 עצירות מ-19 זריקות). הפועל ראשון לציון פתחה את המחצית השנייה בריצת 0:3, וחזרה לעניינים. יותם טל כבר הוריד את הפיגור ל-19:16. המארחת ניסתה להתקרב גם בהמשך, אבל טל הרשקוביץ (7 שערים) הבקיע שני שערים חשובים בדקות הסיום והעלה את אשדוד ל-19:24 (54'). חממי עוד צימק ל-25:22 - שתי דקות לסיום - אבל הפינאלה היה שייך לשוער סטויקוביץ' שבסדרת עצירות הבטיח את הניצחון של האשדודים (השוער הסרבי סיים עם 18 עצירות ב-45 אחוז עצירות). גאבור לנגהאנס ויובל כץ 5 כ"א בלטו אף הם במבקיעי אשדוד. עוז חממי עם 7 וליובימיר יוסיץ' 4 הובילו את הפועל ראשל"צ - שבשורותה בלט פדז'ה דיאנוביץ' (12 עצירות ב-34 אחוז). מאמן ראשל"צ עידן מימון סיכם את ההתמודדות ב"אכזבה גדולה", ומאמן אשדוד אולג בוטנקו הוסיף: "אני מאוד מרוצה, מהמחצית הראשונה ומהסוף שלא נשברנו".

מכבי ראשון לציון - א.ס רמת השרון 31:34

מכבי ראשון לציון קיימה בסך הכל את משחקה השלישי העונה בליגה, אבל היא בהחלט יכולה להיות מרוצה לאחר שניצחה את כל השלושה (בהמשך החודש היא תקיים את משחקי ההשלמה מול רחובות וקרית אונו בשל השתתפותה בגביע אירופה). רמת השרון לעומת זאת, שלפני פתיחת העונה סומנה כפייבוריטית לרוץ בצמרת, משלימה פתיחת עונה רעה מאוד והיא רושמת הפסד שלישי לצד ניצחון בודד ותיקו.

עוד בוואלה! ספורט

כדוריד: נבחרת ישראל עם הפסד דרמטי 26:25 ביוון

לכתבה המלאה
נטלי ברטו שחקנית מכבי ראשון לציון בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניצחון מרשים למחזיקת הגביע על האלופה. נטלי ברטו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

תוצאות נוספות:

מ.כ באר שבע - מ.כ חולון 21:21
בלטו בבאר שבע: בואישיץ' 6, סטפן צ'יריץ' 5 (אלדר שיקלושי ויובל שמש - הורחק).
בלטו בחולון: גורמן וניזרי סיימו עם 6 כ"א.


א.כ נס ציונה - מכבי דימונה 19:24
שלומי צייטלר הצטיין בשורות נס ציונה עם 9 שערים.


בני הרצליה - עירוני רחובות 25:28

הפועל קריית אונו - מכבי קריית מוצקין 26:28

נשים

במשחק המרכזי במחזור ה-5 בליגת הנשים - שנערך היום והיה הראשון בהצגה הכפולה שהתקיימה בבית מכבי - מחזיקת גביע המדינה מכבי ראשון לציון הרשימה וניצחה את האלופה מכבי ארזים אמת גן 28:35 (בשורות ראשון לציון הצטיינו ניצן דונאי עם 8 שערים וגבריאלה פסואה ושיר גבזה עם 6 כ"א), בנות הרצליה גברו אמש על הפועל פ"ת 22:36 (דנה אפלבוים כבשה 8 שערים), והפועל קרית אונו גברה על נס ציונה 20:28.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully