וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל עם הפסד דרמטי 26:25 ביוון

הנבחרת פספסה הזדמנות להתייצב בראש הבית במוקדמות אליפות העולם ותשלים את השלב עם ארבעה משחקים בינואר. בוטנקו: "חבל, פשוט חבל"

שחקני נבחרת ישראל בכדוריד. intime sports photo agency/giannis moisiadis, אתר רשמי
הפסד מתסכל. שחקני נבחרת ישראל/אתר רשמי, intime sports photo agency/giannis moisiadis

נבחרת ישראל בכדוריד פספסה הערב (ראשון) הזדמנות להתייצב בראש הבית במוקדמות אליפות העולם, לאחר שהפסידה 26:25 בחוץ ליוון המושלמת. ישראל נותרה עם שתי נקודות, כמו נבחרת פינלנד שניצחה 20:30 את קפריסין המדורגת אחרונה. המשחקים הבאים בקמפיין יהיו בחודש ינואר: מול קפריסין (בית וחוץ), פינלנד (חוץ) ויוון (בית).

היוונים פתחו טוב יותר את המשחק בקוזאני ועלו ל-3:7 מהיר. יואב למברוזו, דניאל שקלים ויוסי אפו, יחד עם סדרת עצירות של דן טפר, צימקו ל-7:6 ושלושה שערים נוספים של אדיר כהן סייעו לרדת להפסקה בפיגור 12:11 בלבד. עוז חממי השווה בפתיחת המחצית השנייה, אבל הרחקות של אפו ועמית גל סייעו ליוונים לעלות ל-13:16. השוער טפר כבש ממגרש שלם וגל חזר למגרש וצימק, כשחממי שוב השווה ל-17:17. היוונים שוב ניצלו טעויות של הנבחרת ועלו ל-19:23 כשנותרו 10 דקות לסיום, אלא שהמאמן אולג בוטנקו הזעיק פסק זמן ולאחריו שקלים, גל וחממי הובילו ריצה וגם השוו ל-25:25. ציראס החזיר את יוון ליתרון והנבחרת לא הצליחה לעשות שער במהלך האחרון שלה, כשלמברוזו החטיא 10 שניות לסיום.

כבשו לנבחרת ישראל: דניאל שקלים 6, אדיר כהן, עוז חממי ועמית גל 4 כל אחד, יואב למברוזו 2, יוסי אפו, טל הרשקוביץ, ניבו לוי, דן טפר ועדן ג'ינג'י 1 כל אחד.

המאמן אולג בוטנקו אמר בסיום: "נלחמנו פה בשיניים. לא עשינו משחק איכותי, אבל נתנו פייט עד השנייה האחרונה. המשחק היה מאוד קשה, עם הרבה החטאות ואיבודי כדור. חבל, פשוט חבל. אני לוקח את ההשקעה, המחויבות, הרצון. עוד ארבעה משחקים נותרו בקמפיין, וההכרעה עוד לפנינו. אנחנו נעשה מאמץ לשפר את מה שצריך ולנצח את המשחקים הבאים. השבועיים שמצפים בינואר יהיו מאוד אינטנסיביים. זה בכוחות שלנו לנצח ולהעפיל. אנחנו נלמד לשפר את היכולת, ואני מאמין שדניאל מוסינדי יצטרף בהמשך ויוסיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully