וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה דיוויד בלאט? בארצות הברית דירגו את המאמנים של לברון בקריירה

ב"יאהו" פרסמו רשימה עדכנית, דרגו את פרנק ווגל רביעי וציינו לגבי בלאט שדורג חמישי: "רבים חשבו שהוא בדיחה, אבל הוא חתום על הישג מרשים"

עריכת וידאו: מתן חדד

בארצות הברית ידוע לברון ג'יימס כ-Coaches Killer - שחקן מהסוג שמתקשה מאוד להסתדר עם מאמניו, ולעיתים אף גורם להם עוול. בניגוד לכוכבי על אחרים לאורך ההיסטוריה, קינג ג'יימס מעולם לא שיחק תחת מאמן בעל שיעור קומה - אולי משום שהוא עצמו לא רצה בכך או לא היה מסוגל לכך.

כך או כך, נראה ששאלת יחסיו עם מאמן הלייקרס הנוכחי פרנק ווגל תהיה קריטית בהצלחת הקבוצה העונה. לעת עתה השניים משדרים על אותו גל, אולם בהחלט מותר לתהות אם זה ייישמר כך לאורך זמן.

הפרשנים ממשיכים לעסוק בסוגייה הזו, ואמש (חמישי) פרסם וינסנט גודוויל מרשת "יאהו" דירוג של המאמנים של לברון ג'יימס בקריירה.

הדירוג שלו נראה כך:

1. אריק ספולסטרה
2. טיירון לו
3. מייק בראון
4. פרנק ווגל
5. דיוויד בלאט

מאמן לוס אנג'לס לייקרס פרנק ווגל. ברקע דיוויד בלאט. GettyImages
כבר זוכה לאמון מלברון? פרנק ווגל/GettyImages

על ספולסטרה, עימו זכה לברון בשתי אליפויות במיאמי, נכתב ש"המאמן הכי לא צפוי של לברון התברר כמאמן הכי טוב שאימן אותו מאז ומעולם". על טיי לו, שזכה עם ג'יימס באליפות ההיסטורית של קליבלנד, נכתב ש"הוא אתגר את לברון לשמור יותר טוב, ושמר על הקאבס מפני לא מעט שגיאות של דיוויד בלאט". על מייק בראון, שאימן את לברון בקליבלנד בתחילת הקריירה, צוין ש"הוא הצליח להביא סגלים סופר-מוגבלים ל-60 ניצחונות, יחד עם לברון".

הכותב הסביר מדוע הציב את פרנק ווגל במקום הרביעי ולא במקום החמישי וכתב ש"הוא לא אחרון ברשימה לא בגלל מה שעשה עם ג'יימס, אלא בגלל מה שעשה נגדו. בשנים שלו באינדיאנה הוא הצליח להקשות מאוד על לברון, וזה בוודאי עזר לו להרוויח את האמון שלו עכשיו כשהוא מאמן אותו".

על דיוויד בלאט כתב: "מישהו היה צריך להיות חמישי בדירוג, ובלאט מקדים מבחינתי את פול סילאס (מאמנו הראשון של לברון) כי הוא לקח את הקאבס לגמר בלי קווין לאב, ובחלק ממנו שיחק בלי קיירי אירווינג. עבור רבים הוא הפך לבדיחה, אבל לעזאזל - הוא הוביל קבוצה שמתיו דלבדובה היה השחקן השני הכי טוב שלה ליתרון 1:2 על גולדן סטייט שהייתה אז בשיאה. זה הישג מרשים כשלעצמו".

עוד בוואלה!

קוואי הנחיל הפסד בכורה לסן אנטוניו, דנבר הופתעה בניו אורלינס

לכתבה המלאה

* הספר "שושלת הלוחמים" מאת שגיא רפאל מגולל את סיפור בנייתה של קבוצת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס, מקבוצה חלשה ונשכחת לאחת השושלות הדומיננטיות בתולדות הכדורסל. אנו מזמינים אתכם לרכוש את הספר בלינק הבא:

https://headstart.co.il/project/54192

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully