וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי הנחיל הפסד בכורה לסן אנטוניו, דנבר הופתעה בניו אורלינס

38 נקודות של לאונרד הכניעו את האקסית ונתנו לקליפרס 97:103 ביתי, אינגרם הוביל את הפליקנס ל-107:122, קנדריק נאן המפתיע עם מספרים היסטוריים

עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה משחקי NBA נערכו הלילה (בין חמישי לשישי). במוקד עמד הניצחון של הקליפרס על הספרס, בעוד משחק בו קוואי לאונרד הצטיין. בשני משחקים נוספים דנבר הופתעה על ידי ניו אורלינס ומיאמי המשיכה את פתיחת העונה הטובה עם ניצחון על אטלנטה.

משחקי הלילה:

ניו אורלינס (4:1) - דנבר (2:3) 107:122
אטלנטה (3:2) - מיאמי (1:4) 106:97
ל.א קליפרס (2:4) - סן אנטוניו (1:3) 97:103

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מול דרק ווייט, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
קובי בריאנט לערב אחד. קוואי/GettyImages

ל.א קליפרס (2:4) - סן אנטוניו (1:3) 97:103

קוואי לאונרד לא נידב מידע על התחושות שלו לקראת עוד מפגש מול האקסית המיתולוגית אותה עזב בטריקת דלת, אבל את מה שלא אמר למיקרופון אפשר היה למצוא בסטטיסטיקה: הוא לקח לא פחות מ-32 זריקות מהשדה וחילק רק אסיסט אחד - מספרים לא אופיינים לו בדרך כלל, שמרמזים על המוטיבציה המיוחדת להוכיח דבר מה לקבוצה שבנתה אותו ואז הסתכסכה איתו. הערב הסופר אגרסיבי של ה-MVP הסתיים כפי שרצה - הוא קלע 38 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים, הוסיף 4 חטיפות, ודאג להרחיק את הספרס בתחילת הרבע האחרון עם רצף פעולות התקפיות קטלניות, שהעניקו לקליפרס יתרון 12. הספרס עוד התקרבו למינוס ארבע בלבד שתי דקות לסיום, מונטרז הארל, שהיה מצוין אף הוא עם 24 נקודות, קלע שני סלים רצופים שהכריעו את המשחק סופית. פרט לקוואי והארל, גם לו וויליאמס היה היחיד בשורות הקליפרס שהגיע למאזן נקודות דו ספרתי (12), אבל גם הוא עשה זאת באחוזים נמוכים (5 מ-19 מהשדה). את הספרס, שספגו הפסד בכורה, הובילו דמאר דרוזן (29) ודרק ווייט (20).

עוד בוואלה!

תפוס אותי אם תוכל: המצטרפות החדשות למגמה שמסחררת את ה-NBA

לכתבה המלאה
שחקני ניו אורלינס פליקנס ג'אליל אוקפור, ג'וש הארט חוגגים. רויטרס
ברוכים הבאים לעונה. ג'אליל אוקפור וג'וש הארט חוגגים ניצחון ראשון/רויטרס

ניו אורלינס (4:1) - דנבר (2:3) 107:122

דנבר נראית חסרת יציבות בפתיחת העונה, והמרוויחה הפעם היתה ניו אורלינס נטולת הניצחונות, שקיבלה בחזרה את ג'רו הולידיי אחרי שני משחקים בחוץ, אבל נהנתה בעיקר ממשחק מצוין של ג'אליל אוקפור (26 נקודות) וברנדון אינגרם (25), שנמצא בכושר טוב מאוד. הפליקנס הובילו לכל אורך שלושת הרבעים האחרונים, וקיבלו תרומה נאה גם מפרנק ג'קסון (21). מנגד, לנאגטס היתה גם נקודת אור בוהקת במשחק: מייקל פורטר ג'וניור, הבחירה 14 בדראפט 2018, ערך הופעת בכורה ב-NBA אחרי שהתאושש סוף סוף מפציעה ארוכה, ונראה מצוין כשהוביל את רשימת הקלעים עם 15. ג'מאל מארי וג'רמי גרנט הוסיפו 14 כל אחד, בעוד ניקולה יוקיץ' לא הותיר חותם עמוק מספיק עם 13 (5 מ-6 בלבד מהשדה), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

קנדריק נאן, מיאמי היט. AP
רק דוראנט וסטקהאוס קלעו יותר ממנו בחמש ההופעות הראשונות בליגה. קנדריק נאן/AP

אטלנטה (3:2) - מיאמי (1:4) 106:97

ההיט ממשיכים להיראות טוב בפתיחת העונה, וממשיכים לקבל תוצרת מרשימה מהאקס פקטור קנדריק נאן, שכבר עכשיו נראה כמו אחת מהפתעות העונה. הרוקי שכלל לא נבחר בדראפט צלף שיא קריירה של 28 נקודות ונכנס לספרי ההיסטוריה כשחקן עם הכי הרבה נקודות בחמשת משחקיו הראשונים בליגה (112) ב-25 השנים האחרונות, רק אחרי שמות גדולים כמו קווין דוראנט וג'רי סטקהאוס. הוא אפילו הצליח להשכיח יום קליעה חלש של ג'ימי באטלר (5 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה, אבל גם 11 אסיסטים, 9 ריבאונדים, 6 חטיפות ו-3 חסימות). מנגד, ההוקס נראים הרבה פחות מאיימים ללא טריי יאנג הפצוע, והלילה גם תרומה גדולה משחקני הספסל ג'בארי פארקר (23) ודיאנדרה במברי (18, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) לא הושיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully