וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, סוארס ופיקה הסכימו לוותר על 40 מיליון יורו כדי להחזיר את ניימאר לברצלונה

אחרי שפיקה סיפר בגלוי על הניסיונות של כוכבי ברצלונה לסייע בעסקה, הסכומים נחשפים. וגם: סטפנו סנסי ולאוטרו מרטינס מתקרבים?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עוד עוד פרטים נחשפים על המתרחש מאחורי הקלעים בין ניימאר לברצלונה בקיץ האחרון. כזכור, כוכב פריס סן ז'רמן היה נחוש לעזוב צרפת ולחזור לקבוצתו הקודמת, בין המועדונים אף התנהל משא ומתן ממושך, אולם בסופו של דבר הוא לא הבשיל והברזילאי נאלץ להישאר בפריס.

אמש (חמישי) חשף ג'רארד פיקה כי כמה משחקני ברצלונה היו נחושים עד כדי כך להחזיר את ניימאר, שהסכימו לוותר על חלק מחוזיהם על מנת שהקבוצה לא תצטרך להפר את תקנות הפייר-פליי כחלק מהעסקה. הבוקר חשפו בספרד את המספרים: באופן לא מפתיע, יוזמי המהלך היו ליאו מסי, לואיס סוארס וג'רארד פיקה, מהשחקנים הבכירם במועדון ומי שנחשבים גם כחברים קרובים של ניימאר.

השלושה הציעו לברצלונה לקזז סכום כולל של כ-40 מיליון יורו (!) מחוזיהם על מנת להנחית את ניימאר בחזרה בקאמפ נואו. מסי אמור היה להיות המפסיד הגדול, שכן הוא בעל השכר הגבוה בקבוצה והשלושה הסכימו לוותר על אחוז זהה משכרם.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין) עם לואיס סוארס, ניימאר. רויטרס
כולם התכוננו לקאמבק. ניימאר, מסי וסוארס/רויטרס

אגב, על פי דיווחים ניימאר עצמו היה מוכן לוותר על לא מעט כסף, ובשלב מסוים אף הסכים לשלם לפריס סן ז'רמן כ-20 מיליון יורו מכיסו על מנת להביא להסכמות בין פ.ס.ז' לברצלונה.

כך או כך, ניימאר לא הגיע בסופו של דבר וכעת ברצלונה מסתכלת קדימה. על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה העמידה בראש סדר העדיפויות את החיפוש אחר יורש ללואיס סוארס, והפכה את חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס למועמד המוביל. במקביל, השמועות על עסקה בין ברצלונה לאינטר גברו אחרי שג'וזפה ריסו, סוכנו של סטפנו סנסי ומי שמשמש לעתים כמתווך בעסקאות של הנראזורי, נחת בברצלונה לפגישה עם הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו. השניים צפויים לדון באפשרות של עסקת חליפין בין אינטר לברצלונה על סנסי בתמורה לאיבן ראקיטיץ' ו/או ארתורו וידאל, וכן לשוחח על לאוטרו מרטינס.

עוד בוואלה!

"ליאונל מסי צריך לעבור לריאל מדריד ולהוכיח את עצמו, כמו כריסטיאנו רונאלדו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully