וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי צריך לעבור לריאל מדריד ולהוכיח את עצמו, כמו כריסטיאנו רונאלדו"

שוער העבר של נבחרת ארגנטינה הוגו גאטי עם הסבר מוזר: "כריסטיאנו הלך לקבוצה הטובה בעולם, מסי נשאר כל הזמן במגרש שלו". פיקה: "הצענו לשנות את החוזים שלנו כדי לאפשר את החתמת ניימאר"

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאונל מסי כבר נחשב על ידי רבים כגדול הכדורגלנים בהיסטוריה, אבל חלק מהאנשים עדיין לא השתכנעו עד הסוף. בוויכוח הנצחי בינו ובין כריסטיאנו רונאלדו, לטובת הפורטוגלי משחקת העבודה כי הצליח בכל קבוצה בה שיחק לאורך הקריירה, בעוד הפרעוש נותר רק באחת.

הוגו גאטי, למשל, חושב שכדי להפוך לגדול בכל הזמנים, מסי צריך לעשות צעד חסר תקדים ולעבור מברצלונה לריאל מדריד. "זה נראה כאילו אני אנטי-ארגנטינאי, אבל עד שליאו ישחק במשחקים גדולים הוא ימשיך להיות שחקן של משחקי בית", חרץ שוער העבר. "הוא צריך שיהיו לו ביצים לעבור לריאל מדריד ולהוכיח את עצמו שם, כמו שכריסטיאנו עשה, אחרת יהיה עוד שחקן".

הזוי, אנחנו יודעים, אבל זה לא נגמר שם. "כריסטיאנו הלך לקבוצה הטובה בעולם. מסי נשאר בבית, במגרש שלו, קל מאוד לשחק כשנתונים לך לשחק וכשאתה כל הזמן בבית".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
רציונל די מוזר. מסי/רויטרס

יחד עם ליאו מסי, ג'רארד פיקה נחשב לשחקן הכי וותיק בברצלונה וגם אחד החשובים במערך שלה. אלא שבניגוד לארגנטינאי המופנם, פיקה הוא בדיוק ההיפך וכשהוא פותח את הפה זה בדרך כלל מאוד מעניין. אמש הבלם התראיין ל"קאדנה סר" וסיפק כמה ציטוטים מעניינים בעיקר על ניימאר, הכוכב הברזילאי שרצה לחזור הקיץ, אך המו"מ עמו לא הבשיל בסופו של דבר.

פיקה חשף: "אמרנו לנשיא (ברתומאו) שאנחנו יכולים לשנות את החוזים שלנו בגלל שידענו שיש בעיה עם חוקי הפייר פליי. אמרנו לנשיא שבמקום להרוויח משהו בעונה הראשונה, נוכל להרוויח את זה בשנתיים, שלוש או ארבע שנים. אם אנחנו יכולים לעזור למועדון כדי להימנע מבעיה בחוקי הפייר פליי, אין לנו בעיה לעשות את זה".

עוד בוואלה!

"מראדונה היה מראדונה רק לפעמים. ליאו מסי הוא מראדונה בכל יום"

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה, שחקן ברצלונה. GettyImages
כשהוא מדבר זה תמיד מעניין. ג'רארד פיקה/GettyImages

פיקה התייחס גם לשמועות על יחסים מעורערים בין מסי לגריזמן: "הם מסתדרים טוב, גם עם דמבלה. גריזמן שחקן חדש ועם הזמן הם לומדים להכיר אחד את השני".

הבלם ספג לא מעט ביקורות על המעורבות שלו בדברים שלא קשורים לברצלונה כמו הקבוצה הקטלאנית שבבעלותו והמעורבות שלו בגביע דייויס. "אם יש לי משחק רע, אנשים אומרים שזה בגלל שאני חושב על טניס. אבל זה לא משפיע עליי. אני מכבד את כולם, אבל אני מבין דברים ומה שאני עושה זה להמשיך להשתפר".

"אני מודה שאני נוסע הרבה, אבל מה שאנחנו עושים בחיים הפרטיים שלנו לא צריך לעניין. יש לנו חיים מעבר לכדורגל. יש הרבה דברים שאנשים לא קולטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully