וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הובסה 5:1 על ידי פרנקפורט, לייפציג ניצחה 0:8

אלופת גרמניה קרסה וספגה חמישייה ראשונה אחרי למעלה מ-10 שנים. ר.ב הביסה את מיינץ 0:8, דורטמונד ניצחה, גלדבאך התבססה בפסגה

ג'רום בואטנג באיירן מינכן. רויטרס
הרחקה מוקדמת שהרסה לבאיירן את התכניות. בואטנג/רויטרס

המחזור ה-10 בגרמניה נפתח בסוף השבוע והביא עמו תוצאות לא שגרתיות. באיירן מינכן הובסה את ידי איינטרכט פרנקפורט 5:1 במשחק שעוד ידובר בו רבות, בעוד ר.ב. לייפציג הביסה את מיינץ 0:8. בורוסיה מנשנגלדבאך התבססה בפסגה ובורוסיה דורטמונד השיגה עוד ניצחון ביתי ובבונדסליגה אין יותר קבוצות בלתי מנוצחות.

פיליפ קוסטיץ' פרנקפורט. רויטרס
חגיגה נדירה. שחקני פרנקפורט/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 1:5

תבוסה מהדהדת לאלופה, ההפסד הראשון שלה לפרנקפורט בליגה מאז 2010 והחמישייה הראשונה שהיא סופגת מאז 5:1 נגד וולפסבורג באפריל 2009. ג'רום בואטנג הורחק בדקה ה-9 ומשם הכל הלך בכיוון של המארחת. פיליפ קוסטיץ' (25), ג'יבריל סו (33), דויד אברהם (49), מרטין הינטרגר (61) וגונסאלו פסיאנסיה (85) ניצלו את ההגנה המחוררת של באיירן כדי לכבוש שוב ושוב ולהשיג שלוש נקודות יוקרתיות. רוברט לבנדובסקי צימק ל-2:1 (37) והוא סופר הגדיל את השיא שלו: לפחות שער אחד בכל אחד מ-10 המחזורים הראשונים. תומאס מולר ערך הופעה 500 בבאיירן בכל המסגרות, אבל הוא ירצה לשכוח אותה.

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 0:3

דורטמונד אמנם לא מרשימה העונה והיא שמטה לא מעט נקודות, אבל בבית זה נראה טוב. הערב החבורה של לוסיאן פאברה השיגה ניצחון רביעי בזיגנל אידונה פארק ויש לה 13 מ-15 בבית. תורגן הזאר (52) ורפאל גריירו (58) כבשו בבליץ, מריו גצה השלים בפנדל (89) והשוורצגלבן הנחילו לוולפסבורג הפסד בכורה העונה.

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:1

בודדה בפסגה נמצאת גלדבאך, שאולי יכולה לחתום על אליפות ראשונה מאז 1977. אוסקר ונדט כבש בדקה ה-18 אחרי בישול של מרכוס תוראם והצרפתי דחק מקרוב בדקה ה-42. קווין פולאנד השווה זמנית (25), אבל לא מנע מלברקוזן הפסד. ליאון ביילי המארח הורחק בתוספת הזמן.

עוד בוואלה!

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד עלתה לסיבוב השלישי עם 1:2 מול גלדבאך

לכתבה המלאה
טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
3 מ-8. ורנר/GettyImages

ר.ב. לייפציג - מיינץ 0:8

איזה קונצרט של לייפציג. שלושה ימים אחרי שהחבורה של יוליאן נאגלסמן הביסה את וולפסבורג 1:6 בגביע, היא הלמה גם במיינץ. מרסל זאביצר (5), טימו ורנר (30, 48 ו-88), כריסטופר אנקונקו (35), מרסל האלסטנברג (38), יוסף פאולסן (44) ונורדי מוקאלה (50) הפציצו.


הופנהיים - פאדרבורן 0:3

המארחת כבר עם ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות וטיפסה זמנית אל המקום החמישי בטבלה עם 17 נקודות. רוברט סקוב כבש כבר בדקה השנייה עם כדור חופשי פשוט יפהפה מ-25 מטר היישר לחיבורים. פאבל קאדז'אבק הכפיל בדקה ה-15 מקרוב אחרי השארה ופרגון יפה מאוד של פלוריאן גריליטש וזה 0:2. בדקה ה-25 קאדרז'אבק העביר מסירת רוחב ליורחן לוקאדיה, שהשכיב בקלות את השומר שלו ובעט פנימה את ה-0:3. פאדרבורן, שהשיגה ניצחון ראשון העונה במחזור שעבר, פגשה הפעם יריבה שגדולה עליה בהרבה מידות.

אוניון ברלין - הרטה ברלין 0:1

דרמה גדולה בדרבי הראשון אי פעם בין אוניון להרטה בבונדסליגה. המארחת הצנועה הייתה יותר טובה ויותר מסוכנת, אבל הכריעה רק בדקה ה-91, אחרי שריקה שנויה במחלוקת לפנדל וכיבוש של סבסטיאן פולטר מהנקודה הלבנה.


ורדר ברמן - פרייבורג 2:2
לברמן: מילוט ראשיצה (9), תארו גאברה סלאסי (59). לפרייבורג: נילס פטרסן (28, 90)

רוברט סקוב שחקן הופנהיים. GettyImages
סקוב חוגג אחרי השער הנהדר שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully