וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד עלתה לסיבוב השלישי עם 1:2 מול גלדבאך

מרכוס תוראם כבש ראשון (71), אבל צמד של יוליאן בראנדט (77 ו-80) קבעו מהפך. לייפציג דרסה 1:6 את וולפסבורג בחוץ

מרסל זאביצר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
זאביצר ולייפציג עם תצוגת תכלית/GettyImages

הסיבוב השני בגביע הגרמני יינעל היום (רביעי) עם שמונה משחקים. בנגלה הראשונה התקיימו ארבעה כשבמוקד ר.ב. לייפציג הביסה 0:5 את וולפסבורג בחוץ והנחילה לה הפסד ראשון העונה בכל המסגרות. ורדר ברמן הביסה 1:4 את היידנהיים. לאחר מכן הצליחה בורוסיה דורטמונד לנצח 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

יוליאן בראנדט שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
בראנדט חוגג עם חבריו את המהפך/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:2

הצהובים-שחורים הצליחו בשיניים ועם לא מעט מזל להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר מול מוליכת הבונדסליגה. האורחת כבשה ראשונה כששוב זה היה מרכוס תוראם הנהדר שכבש בנגיחה בדקה ה-71. אז יוליאן בראנדט התעורר ובדקה ה-77 השווה עם המון מזל כשבעיטה שלו פגעה בשני שחקנים בדרך ושינתה כיוון בדרך פנימה, 1:1. בראדנט השלים צמד ומהפך בדקה ה-80 כשנגח מקרוב יפה פנימה אחרי הגבהה של תורגן הזאר וזה 1:2.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מילוט ראשיצה שחקן ורדר ברמן. GettyImages
מילוט ראשיצה חוגג את השער שלו/GettyImages

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 6:1

האורחת הגיעה אל המשחק אחרי ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, בעוד המארחת לא הפסידה אפילו פעם אחת בכל המסגרות עד הערב. ואז זה נגמר כמו שזה נגמר ובצורה שגם אוהדיה המושבעים ביותר של לייפציג לא חלמו שיקרה.

ג'פרי ברומה כבש שער עצמי חסר מזל בדקה ה-13 ו-0:1 הייתה גם תוצאת המחצית. אז הגיעו 13 דקות בתחילת המחצית השנייה שגמרו לחלוטין את המשחק. מרסל זאביצר (55), אמיל פורסברג (58), קונרד ליימר (61) וטימו ורנר (68) כבשו רביעייה בתוך 13 דקות והכריעו את המשחק. ורנר לא עצר ולאחר מכן השלים צמד עם שער יפה בדקה ה-88, 0:6. ואוט וחהורסט הצליח לצמק בדקה ה-89, אבל זה אפילו לא ממתיק במעט את התחושה עבור וולפסבורג.

ורדר ברמן - היידנהיים 1:4

אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות בליגה, הצליחו הירוקים לחזור לנצח ועשו את זה בקלילות כשהם מכריעים את המשחק כבר במחצית הראשונה. מילוט ראשיצה (6), לאונרדו ביטנקורט (11), דייבי קלאסן (19) ומרקו פרידל (41) כבשו לזכותה, מארק שנאטרר (45) רק צימק עבור הקבוצה מליגת המשנה.

סנט פאולי - איינטרכט פרנקפורט 2:1

זה לא הלך קל, אבל בסופו של דבר הנשרים הצליחו להתאושש מהפסד הליגה לבורוסיה מנשנגלדבאך בראשון ולהשיג את הכרטיס לשמינית הגמר. באס דוסט כבש צמד מוקדם (4 ו-16), ואלדמר סובוטה רק צימק בפנדל (42).

הרטה ברלין - דינמו דרזדן 2:2 (4:5 בדו קרב פנדלים)

איזו דרמה ענקית בבירה. מוסא קונה העלה את האורחת מליגת המשנה ליתרון בדקה ה-36, דודי לוקבאקיו איזן בדקה ה-48 ואונדריי דודה הפך מהנקודה הלבנה בדקה ה-86. גמור? ממש לא. פטריק אברט איזן בפנדל בדקה ה-90 וכפה הארכה. בדקה ה-107 לוקה שטור הסלובני סידר לדרזדן 1:2 והיה נראה שהיא בדרך לניצחון, אבל אז הגיע שער של ג'ורדן תורונאריגה בדקה ה-123 וכפה דו קרב פנדלים. גם שם זה נגמר במותחן. שתי הקבוצות הגיעו אל הפנדל החמישי כשכל אחת כובשת שלושה מתוך הארבעה שלפני כן. שטור בעט ונבלם את תומאס קראפט, אבל השוער יצא מוקדם מדי מקו השער, ספג צהוב ושטור בעט שוב וכבש. דייבי זלקה עמד בלחץ וקבע 4:4. קווין אלרס בן ה-18 לא עמד בלחץ והחמיץ את הפנדל השישי של דרזדן. מריו גרואיץ' מהרטה אמר תודה רבה ובעט פנימה כדי לשלוח את הרטה לשמינית הגמר.

פורטונה דיסלדורף - אווה 1:2
לדיסלדורף: ראובן הנינגס (45 בפנדל), נוהו קאסים (75), לאווה: פלוריאן קרוגר (12)

באס דוסט שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
צמד מוקדם. דוסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully