וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט מודה: "בוודאי שלריב עם דריימונד גרין היה חלק בעזיבתי"

כוכב ברוקלין נזכר בעימות המכונן לפני כשנה: "זה לא היה צריך לקרות, אני לא יכול לשקר". אבל זה לא היה הפקטור היחיד בעזיבה

עריכת וידאו: מתן חדד

קווין דוראנט סיפק ציטוטים מעניינים למדי בתכנית First Take והודה, בין היתר, כי הריב המפורסם עם דריימונד גרין שיחק בתפקיד בעזיבתו את גולדן סטייט. "זה לא היה צריך לקרות", אמר KD על העימות המילולי בין השניים לאחר הפסד ללוס אנג'לס קליפרס בנובמבר שעבר, במסגרתו כינה אותו גרין Bitch. "אפשר היה להימנע מהמצב הזה בקלות. זה הגיע משום מקום.

"כולם חיפשו משהו שיקרע אותנו מבפנים והשתמשו בזה, זה חולל סערה שגרמה לכך שכל יום דובר על מעמדי כשחקן חופשי, איזה שחקן אני, איך אני נראה על הספסל, איך אני נראה במשחק. זה נתן פתח להרבה שטויות מהן אפשר היה להימנע, ואני ודריימונד דיברנו על זה".

כשנשאל על ידי המנחה סטיבן איי סמית' האם היתה לעימות השפעה על החלטתו לעזוב את סגנית האלופה בקיץ, השיב: "קצת, כן. בוודאי. כשהחבר שלך לקבוצה מדבר אליך ככה, אתה חושב על זה. אבל אין ספק, לא אשקר".

אבל זו לא היתה הסיבה היחידה לעזיבה. "הרגשתי שאני צריך שינוי", הודה דוראנט. "הרגשתי שהרבה דברים צצו בגולדן סטייט, שזה הולך להיות הסוף לא משנה מה, בעיקר עבור החבורה הזו. שון ליבינגסטון פרש, אנדרה איגודאלה התבגר, החוזים שלנו היו מסנדלים את המועדון ושמים אותנו בבעיה להשיג שחקנים אחרים. זה היה הזמן עבורנו להיפרד".

עוד בוואלה!

סטפן קרי סובל משבר בכף היד, בגולדן סטייט מתעקשים: לא נעשה טנקינג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully