וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "לא חושב שהשנה אנחנו יותר הגנתיים. במשחק הקודם יכולנו לכבוש 6-5 שערים"

31.10.2019 / 15:38

מאמן מכבי תל אביב לא מודאג ממאזן השערים הלא מרשים של קבוצתו, והוסיף לפני רעננה: "למה היריבות שלנו לא מגיעות למצבים? תשאלו את המאמנים שלהן"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל באר שבע

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק החוץ מול הפועל רעננה בשבת (17:30). אחרי הניצחון הגדול על הפועל באר שבע (0:2) שהחזיר את האלופה לפסגה ושמר על מאזנה נטול הספיגות מתחילת העונה, מקווה ולאדן איביץ' לא להיכנע לשאננות מול היריבה מהתחתית שלא ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים, ובמקביל להציג שיפור ביכולת אחרי הביקורת של המאמן הסרבי במחזור הקודם.

איביץ' נשאל מדוע בתום משחק הניצחון על באר שבע ישב דקה ארוכה על הספסל ונראה מודאג, על אף שקבוצתו זה עתה ניצחה: "ניצחנו, אבל הייתי צריך לנוח קצת, כי היה משחק קשה, ולפעמים זה קורה, להרבה מאמנים. אני מעדיף לשבת רגע ולא ללכת ישר לחדר ההלבשה"

על רעננה: "אני מאמין שזו יריבה קשה, במיוחד כשהיא משחקת מול קבוצות גדולות, וצפיתי בכל המשחקים שלה מול יריבות צמרת והיא משחקת טוב, עם משמעת, יש לה שחקנים טובים, הם עובדים כקבוצה, כחבורה, והמיקום שלה לא משקף את היכולת. הם כבשו מול יריבות חזקות, והם יודעים לשחק, במיוחד כשיש להם מגרש פתוח, והם מסוכנים במצבים נייחים. אני מכבד את המאמן שלהם, הוא מאמן טוב, והמשחק הבא הוא חשוב כמו הקודם. זה על שלוש נקודות, ועלינו להיות מרוכזים ב-100 אחוז".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
ולאדן איביץ'/ניב אהרונסון

איביץ' נשאל מה חסר לקבוצתו בהתקפה: "בעיית שערים? אני לא יודע כמה שערים צריך לכבוש כדי לספק מישהו, אבל העונה לא כבשנו רק בשני משחקים עד עכשיו, ובשניהם הגענו למצבים. מול בני יהודה פחות, אבל מול חדרה היו לנו ארבעה חמישה מצבים. לפעמים הכדור לא נכנס, אבל הביטחון יגיע. הוא לא מגיע בקלות, אלא בעבודה, ואנחנו מאמינים בשחקנים שלנו בחלק הקדמי".

על ההגנה: "למה היריבות שלנו לא מגיעות למצבים? זו שאלה שצריך להפנות למאמנים היריבים. השחקנים שלי יודעים שלפני הכל אתה חייב לעבוד עבור הקבוצה. הם עשו עד עכשיו את זה טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר. לא ספגנו, ואנחנו צריכים להמשיך, לשפר. יש רגעים שבהם אנחנו צריכים לעבוד טוב יותר. אי אפשר לעשות התקפה טובה אם אתה לא עושה הגנה".

על הארכת החוזה השבוע של יונתן כהן, מאור קנדיל ואילון אלמוג: "כן, הם יכולים להיות העתיד של המועדון, ויש עוד צעירים שקיבלו הזדמנות ויקבלו הזדמנות. מול באר שבע פתחו בהרכב חמישה שחקני בית. אנחנו בונים עליהם".

על ההבדל בין פתיחת העונה הזאת לקודמת: "אני לא חושב שהשנה אנחנו יותר הגנתיים מהתקפיים. אולי המספרים רומזים, אבל במשחק הקודם יכולנו לנצח 5 או 6 אפס. הבעיה היא כשאתה לא מגיע למצבים. אבל כשאתה מייצר מצבים זה יסתדר. אני לא חושב שאנחנו הגנתיים יותר, אבל אנחנו מנוסים יותר בשנה, השחקנים ביחד, מכירים את השיטה שלי, יודעים מה אני מצפה מהם".

על אורוש ניקוליץ': "אין לו שום דבר מסוכן, הוא איתנו, ואמרתי בעבר, שחקן שחוזר אחרי תקופה ארוכה - זה קשה, וצריך להיות איתו עדין".

איתן טיבי נשאל על העובדה שהאלופה טרם ספגה העונה: "זו מחויבות הגנתית של כל הקבוצה, משמעת טקטית שזה דבר מאוד חשוב, ואני שמח שזה המצב ומקווה שזה ימשיך להיות ככה". האם הניצחונות על באר שבע, בית"ר וחיפה היו הצהרה? "אין ספק שהמשחקים האלה היו חשובים, אבל זה עדיין לא אומר שום דבר, זו רק תחילת הליגה, זה רק 3 נקודות, יש לנו המון מה לשפר, ויש עוד המון נקודות בקופה". על הפועל רעננה: "זו קבוצה טובה, שאף פעם לא קל נגדה, היא מקשה על כל קבוצה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully