וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן אחרי עוד ערב מדהים של 59 נקודות: "פשוט לעבוד, התאהבתי בזה"

כוכב יוסטון השלים עוד משחק גדול ומספרים מרשימים ויחד עם ווסטברוק אחראי ל-128 נקודות מתוך ה-159 של קבוצתם, אבל הארדן מודה: המפתח הוא הגנה

ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
ווסטברוק והארדן/GettyImages

איזה לילה סוער ב-NBA. בצד אחד הקרב בין ג'ואל אמביד לקארל אנטוני טאונס, בצד השני סטפן קרי שובר את היד בעוד מהלומה כואבת לעונה האומללה של גולדן סטייט, אבל גולת הכותרת היא כנראה המשחק בין יוסטון לוושינגטון. אולי לא היו שם הגנות, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הרוקטס והוויזארדס נפרדו בתוצאה של משחק אולסטאר - 158:159 ליוסטון - במשחק עם 317 נקודות, הכי הרבה אי פעם למשחק שהוכרע על נקודה אחת בלבד.

השיא הקודם למשחק שהוכרע על נקודה אחת היה ב-1984: שיקגו ופורטלנד נפרדו ב-155:156 עם 311 נקודות בסך הכל. עבור הרוקטס זה שיא מועדון לנקודות, בעוד וושינגטון רשמה שיא אחר: אחוז הקליעה הכי גבוה בהפסד - 73.6 מהשדה. "היינו רחוקים מהלך אחד מניצחון במשחק מרגש", אמר מאמן וושינגטון סקוט ברוקס.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס/GettyImages

ג'יימס הארדן קלע 59 נקודות עם 18 מ-32 מהשדה (58 אחוז), 6 מ-14 מהשלוש (42 אחוז) ו-17 מ-18 מהקו (פלאס 9 אסיסטים). ראסל ווסטברוק סיים עם עוד טריפל דאבל (17, 10 ו-12), כשבסך הכל השניים קלעו או מסרו אסיסטים ל-128 נקודות מתוך ה-156 של קבוצתם. בצד השני 46 נקודות לבראדלי ביל לא הספיקו לוושינגטון. "לא ידעתי שנזדקק ל-160 נקודות כדי לנצח, אבל זה מה שנדרש", אמר מאמן יוסטון מייק דאנטוני, "היו הרבה הופעות אישיות נהדרות, הם לא החטיאו כלום".

הארדן הכריע עם שתי זריקות עונשין, 2.4 שניות לסיום. הוא קלע 50 נקודות ומעלה במשחק עונה חמישית ברציפות. הוא השחקן השני בהיסטוריה שעושה את זה. הראשון היה כמובן ווילט צ'מברליין שעשה זאת עשר עונות רצופות מ-1959 ועד 1959. זו הפעם ה-19 שלו בקריירה עם 50 ומעלה. "עבודה, בכל יום ביומו", אמר בסיום, "התאהבתי בזה... אתה לא יכול לצפות להיות גדול אם אתה לא משקיע עבודה".

עם זאת, הארדן אמר בסיום ש"הדרך היחידה שבה נגיע למקום שאילו אנחנו רוצים זה להגיע זה בעזרת ההגנה, וזה חייב להיות עקבי. כרדע אנחנו לא עקביים, ולכן יש לנו רגעים קשים. בשביל זה יש מסלול שנתי, ואנחנו מנסים לבנות לנו הרגלים ולהמשיך להיבנות".

עוד בוואלה!

ג'ואל אמביד לטאונס: "היית פוסי כל החיים. בגלל זה התייחסו אליך כמו כלבה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully