וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו טעויות ושילמנו עליהן. אנחנו תומכים בוויטור"

31.10.2019 / 9:35

מאמן באר שבע התייחס להפסד למכבי ת"א וגם לטעויות של הבלם: "הוא יודע שהוא טעה". על מכבי נתניה: "מקווה שלא נוציא אותם מהמשבר"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות של בכר ואיביץ' למשחק בבלומפילד

הפועל באר שבע ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק הביתי מול מכבי נתניה ביום ראשון (20:15). ברק בכר התייחס למצבה של הקבוצה אחרי ההפסד למכבי תל אביב, לביקורות על מיגל ויטור ולהכנות לקראת המפגש מול הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שנמצאת בצלילה חופשית בשבועות האחרונים עם ארבעה הפסדים ברציפות ששלחו אותה למקום ה-13 בטבלה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יתאוששו מול נתניה? ברק בכר/דני מרון

ברק בכר התייחס להפסד למכבי תל אביב ואמר במסע"ת: "באנו מאוד מוכנים למשחק הזה. גם התחלנו טוב את המשחק כי עשינו טעויות ושילמנו עליהן. יש מסקנות וניישם אותן למשחק הבא".

על מיגל ויטור: "לא חושב שצריך לעשות מזה יותר ממה שזה. הוא עשה טעות והוא יודע את זה. ברור שזה משהו שפגע בנו, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו תומכים בו, הוא ייתן לנו עוד הרבה".

על המפגש מול נתניה שנמצאת במשבר: "אני לא מכיר קבוצה שבאה לטרנר בלי מוטיבציה. נכון שהם בתקופה פחות טובה, אבל יש שם קבוצה מאוד מוכשרת ומסוכנת. צריך לבוא מאוד מוכנים, בטח אחרי שהפסדנו. לא מתפקידי לנתח קבוצות אחרות, יש שם שני מאמנים מצוינים. המטרה שלנו היא לא להוציא אותה מהתקופה הרעה בבית בטרנר".

עדן שמיר התייחס להפסד מול מכבי תל אביב ואמר: "להפסיד זה מאכזב, לא משנה נגד מי. צריכים לעשות את הדברים בצורה מאוד מרוכזת ולגרום לקהל לחייך שוב. המטרה שלנו היא לגרום לדברים להשתפר ממשחק למשחק".

על היריבה: "נתניה היא קבוצה באמת טובה. קבוצות באות לפה עם מוטיבציה לנצח. אנחנו צריכים לעשות מה שצריך כדי להיערך אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully