וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול תפרוש מגביע הליגה? יורגן קלופ מאיים: "לא נהיה הקורבן"

המאמן החמיא לשחקנים הצעירים אחרי ה-5:5 המטורף מול ארסנל והניצחון בפנדלים ("ערב מיוחד שיזכרו לכל חייהם"), אבל הבהיר: "אם לא ימצאו לנו תאריך מתאים לרבע הגמר, לא נשחק"

שחקני ליברפול חוגגים ניצחון בפנדלים. GettyImages
ערב בלתי נשכח. שחקני ליברפול חוגגים בפנדלים/GettyImages

בתום ערב כאוטי ובלתי נשכח, ליברפול העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר גביע הליגה האנגלי. אלופת אירופה הופיעה כמובן בהרכב משני למשחק הביתי מול ארסנל, פיגרה 3:1, 4:2 ו-5:4, אבל דיבוק אוריגי השלים צמד בדקה ה-94 וכפה דו קרב מהנקודה הלבנה עם 5:5 סופר-דרמטי. בפנדלים רק דני סבאיוס החמיץ וליברפול חגגה ניצחון מטורף, אבל יכול להיות שהיא כלל לא תופיע לשלב הבא במפעל.

יורגן קלופ התייחס בסיום לבעיית לוח הזמנים, לאור העובדה שהקבוצה יוצאת לאליפות העולם למועדונים בתאריך המיועד לרבע הגמר (16 בדצמבר), ואמר: "אם המארגנים לא ימצאו לנו תאריך מתאים, לא בצהרי חג המולד, אז לא נשחק. הם יצטרכו לקבל החלטה, היו צריכים לחשוב על הדברים הללו. אני מקווה שזה יתחיל עכשיו. אנחנו לא נהיה הקורבן של הבעיה הזו. אני מניח שאנשים רבים מהליגה רצו שארסנל תעלה... אני מצטער עבורם".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם הארווי אליוט. רויטרס
ממש לא שיחק כמו בן 16. יורגן קלופ מתלהב גם הוא מהארווי אליוט/רויטרס

המאמן הגרמני החמיא לגיבורים האלמוניים ולצעירים שלו: "אני שמח עבור קאוימין קלהר שעצר את הפנדל, אני מבסוט עבור נקו וויליאמס שהכין את השער המשווה של דיבוק אוריגי. בהתחלה דיבוק אמור היה לבעוט חמישי, אבל לקרטיס ג'ונס אין בעיה של ביטחון עצמי. אני לא זוכר מתי נהניתי כל כך במשחק כדורגל. הייתי כל כך מאושר עבור הילדים האלה, שיזכרו את הערב הראשון שלהם לכל החיים. הם הפכו את זה לערב ראוי, ערב מיוחד. פשוט מושלם.

על הארווי אליוט, שערך בכורה בגיל 16 בסך הכול: "קל להתלהב ממנו, הוא ממש לא שיחק כמו ילד בן 16. הייתי בחדר ההלבשה אחרי המשחק וראיתי על המסכים שהוא עדיין עושה הקפות באנפילד".

עוד בוואלה!

גביע הליגה: ליברפול ברבע הגמר אחרי ניצחון משוגע על ארסנל, גם יונייטד עלתה

לכתבה המלאה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
אונאי אמרי בונה עליו לשבת. מסוט אוזיל/רויטרס

בצד השני, אונאי אמרי סיכם עוד אכזבה של ארסנל: "כאוהד נהניתי מהמשחק הזה. הייתה הופעה מצוינת שלנו במחצית הראשונה, אבל אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהעבודה ההגנתית שלנו. האוהדים נהנו משתי הקבוצות, היינו קרובים מאוד לנצח. בפנדלים זה 50:50. רצינו לעשות משהו משמעותי במפעל הזה, אבל הפסדנו.

על מסוט אוזיל ששיחק 65 דקות, אמר המאמן הבאסקי: "הוא היה טוב מאוד, פשוט קיבלנו מראש החלטה שהוא לא יסיים את המשחק. יש לנו משחק ליגה בשבת ורציתי שתהיה לי האפשרות להשתמש בו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully