וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ליברפול ברבע הגמר אחרי ניצחון משוגע על ארסנל, גם יונייטד עלתה

מוליכת הפרמיירליג סחטה פנדלים עם 5:5 בדקה ה-94 וניצחה 4:5 מהנקודה הלבנה. שער ניצחון אדיר לרשפורד ב-1:2 של יונייטד על צ'לסי

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: יורגן קלופ במסיבת עיתונאים

שלב שמינית גמר גביע הליגה באנגליה נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים על טהרת הפרמיירליג. ליברפול הצליחה לעלות אחרי 4:5 מול ארסנל בדו קרב פנדלים ו-5:5 משוגע ב-90 דקות. בסטמפורד ברידג' חגג מרכוס רשפורד צמד וסידר למנצ'סטר יונייטד 1:2 על צ'לסי, ובמשחק הנוסף ניצחה אסטון וילה 1:2 את וולבס.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
חזר להרכב. אוזיל/רויטרס

ליברפול - ארסנל 4:5 בפנדלים (5:5 ב-90 דקות)

איזה משחק משוגע באנפילד ובסופו מוליכת הפרמיירליג השיגה את הכרטיס לרבע הגמר. מסוט אוזיל לא רק שחזר לסגל התותחנים, אלא אפילו פתח בהרכב והיה טוב. אבל בסופו של דבר מי שעשה את ההבדל היה דיבוק אוריגי, שכבש בדקה ה-94 וכפה דו קרב פנדלים אחרי 5:5 משוגע. דני סבאיוס היה היחיד שהחמיץ מהנקודה הלבנה וליברפול עלתה.

כל שלושת המקרים האחרונים שבהם ליברפול ספגה ארבעה שערים או יותר באנפילד, היו מול ארסנל. זה קרה עם 6:3 בגביע הליגה בינואר 2007 ו-4:4 בליגה באפריל 2009.

השער הראשון הגיע כבר בדקה השישית כששקודראן מוסטפי ניסה להרחיק והכדור פגע לו לא טוב ברגל והלך פנימה, 0:1 לליברפול. לוקאס טוריירה איזן בדקה ה-19 מקרוב אחרי שמסוט אוזיל מסר לבוקאיו סאקה, שבעט מתוך הרחבה, קאוימין קלהר הדף אבל האורגוואי הגיע ראשון ודחק פנימה. גבריאל מרטינלי השלים את המהפך בדקה ה-26 והשלים צמד ו-1:3 בדקה ה-36. ליברפול קיבלה פנדל בדקה ה-43 אחרי שמרטינלי הכשיל ברחבה את אליוט הארווי. ג'יימס מילנר בעט מהנקודה הלבנה פנימה את ה-3:2. מייטלנד ניילס קבע 2:4 בדקה ה-54 אחרי טעות גדולה בהגנה, אבל אז אלכס אוקסלייד צ'מברליין (שלא חגג מול האקסית, 58) ודיבוק אוריגי (62) איזנו. ג'ו ווילוק קבע 4:5 עם שער ענק בדקה ה-70 כשבעט מ-24 מטר בערך לחיבורים. אוריגי כבש מהאוויר בצורה נהדרת בדקה ה-94 וקבע 5:5. בדו קרב הפנדלים כל הילדים של ליברפול הצליחו לכבוש וגם כל שחקני ארסנל. כל שחקני ארסנל פרט לדני סבאיוס, שהחמיץ, וליברפול בשלב הבא.

דיבוק אוריגי שחקן ליברפול. רויטרס
יצא הווינר הגדול. אוריגי/רויטרס

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 2:1

המשחק המרכזי הנוסף הערב לא הוליד דרמת ענק כמו באנפילד, אבל כן הביא איתו שער ניצחון מדהים: בדקה ה-73 שחרר מרכוס רשפורד בעיטה חופשית אדירה, למעלה מ-30 מטר לשער, הישר אל בין חיבורי הקורות של ווילי קבאז'רו חסר האונים. כוכב השדים האדומים היה גם זה שכבש את הראשון במשחק - מהנקודה הלבנה בדקה ה-25 - ולאחר השוויון של מישי בטשואיי, שפרץ יפה ובעיטה כדור חזק ושטוח לפינה של סרחיו רומרו (61), אמר רשפורד את המילה האחרונה והעלה את קבוצתו לרבע הגמר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
איזה ביצוע. רשפורד כובש את שער הניצחון/רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרכוס רשפורד. רויטרס
וחוגג עם החברים/רויטרס

משחק נוסף:

אסטון וילה - וולבס 1:2
לווילה: אנוואר אל-גאזי (28), אחמד אלמוחמדי (57), לוולבס: פטריק קוטרונה (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully