וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה התקבלה: דמותו של פרנק ריברי בפיפ"א 2020 תתוקן

הכוכב הצרפתי קבל בפני חברת EA Sports על כך שדמותו במשחק אינה מזכירה את מראהו האמיתי. בחברה הודיעו כי יוציאו גרסה חדשה למשחק עם 37 עדכונים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו ומאוריציו סארי במסיבת עיתונאים

לבחור את עצמך בפיפ"א זו אחת הפריבילגיות השמורות לשחקנים המפורסמים באמת. פרנק ריברי, מבכירי הכדורגלנים האירופאים בשנות ה-2000 ישב לשחק במשחק פיפ"א 2020, וכשבחר את פיורנטינה גילה להפתעתו כי דמותו במשחק אינה מזכירה בכלל את דמותו במציאות. השחקן טען בטוויטר כי ישב לשחק במשחק עם ילדיו אך לא הצליח לזהות את עצמו.

ב-EA Sports הודיעו כי יתקנו את פניו של ריברי בעדכון גרסה של המשחק שייצא בקרוב. בתוך כך הודיעו בחברה כי יעודכנו גם פניהם של שחקני אייאקס, שכזכור הגיעה בשנה שעברה עד חצי גמר ליגת האלופות. גם פניהם של טיבו קורטואה וז'ואאו פליקס יהיו בין 37 שחקנים שיקבלו מתיחת פנים חדשה.

פרנק ריברי שחקן פיורנטינה חוגג שער. GettyImages
שיחק פיפ"א 2020 ולא זיהה את עצמו. פרנק ריברי/GettyImages

הציוץ של ריברי

בינתיים מי שקפצה על העגלה היא חברת PES שצייצה בתגובה לציוץ של ריברי צילום של דמותו של השחקן מהמשחק פרו 2020, שם דמותו נראית חדה ומדוייקת, ובהחלט ראויה הרבה יותר מזו של המתחרים מפיפ"א. עם זאת, יש לציין שלחברת PES יש זכויות על הליגה האיטלקית, מה שאיפשר להם לעדכן את דמותו של ריברי וחבריו לפיורנטינה בהתאם.

פרנק ריברי עמד במוקד הסערה השבוע כשדחף קוון בתום המשחק בין פיורנטינה ללאציו בסריה A, וספג עונש השעיה של שלושה משחקים. לאחר התקרית השחקן התנצל: "אני רוצה להתנצל בפני חבריי לקבוצה, המאמן והאוהדים. אני מתנצל גם בפני מר פאסרי כי הייתי מאוד עצבני ומאוכזב בסיום המשחק, ואני מקווה שהוא מבין את הלך הרוח בו הייתי".

עוד בוואלה! ספורט

המזג החם שוב מסבך אותו: ריברי תועד דוחף את הקוון והורחק משלושה משחקים

לכתבה המלאה

התגובה של PES

דמותו המתוקנת של ריברי בפיפ"א 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully