וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מגנים על מיגל ויטור: "מסתבר שגם הוא רק בשר ודם"

30.10.2019 / 6:37

הקבוצה מבירת הנגב חוזרת לפעילות לראשונה מאז ההפסד למכבי תל אביב. עמית ביטון צפוי להחליף את הפורטוגלי המורחק נגד מכבי נתניה, גם ספורי ומרין בתמונת ההרכב. פאוליניו יגיע בתחילת דצמבר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

בצל ההפסד שלשום למכבי תל אביב, שחקני הפועל באר שבע ישובו היום (רביעי) לפעילות אחרי שאתמול קיבלו יום מנוחה. המאמן ברק בכר, ששלח כבר בבלומפילד מסר לשחקנים לפיו הוא יצא אופטימי ומעודד אחרי שהקבוצה לא נשברה בחסרון מספרי, יבצע כמה שינויים בהרכב שיפתח נגד מכבי נתניה ביום ראשון. עמית ביטון צפוי להיות זה שיחליף את מיגל ויטור המורחק במרכז ההגנה, בעוד שנראה שרמזי ספורי יפתח בעצמו וייתכן שגם ג'ימי מרין.

בבאר שבע העדיפו לא להפיל את כל "תיק" ההפסד למכבי תל אביב על מיגל ויטור וגורמים בכירים במועדון שוחחו עימו וחיזקו את רוחו. "מיגל תפס יום רע. לא מעבר לזה", אמר גורם במועדון. "הוא הרי היה השחקן הכי טוב אצלנו בחודש האחרון, אין שום בעיה איתו מלבד העובדה שגם הוא בשר ודם ואנושי, ויכול לתפוס יום רע. במשחק הזה הוא בהחלט חווה יום רע". אגב שחקנים במכבי תל אביב העידו שהם מעולם לא שמעו את ויטור כל כך אמוציונלי ועצבני כפי שהוא היה בדקות בהן הוא שיחק.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בסך הכל יום לא טוב. ויטור/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע הבהירו לחלוץ פאוליניו שלמרות שהוא יעבור רשמית רק אחרי פתיחת חלון ההעברות בינואר, הציפייה ממנו היא להגיע לישראל כבר בתחילת דצמבר כדי להצטרף לאימונים. הברזילאי שסיים את העונה בשבדיה השבוע במדי האקן, יטוס לחופשה בת כחודש ולאחר מכן ינחת כאן ל-40 ימים של אימונים וקליטה בקבוצה בטרם יוכל להצטרף רשמית. בבאר שבע רוצים שפאוליניו יהיה מוכן לפעילות כבר בפתיחת חלון ההעברות החורפי.

עוד בוואלה!

מי החור? איטס מיגל: על הקריסה של מיגל ויטור

לכתבה המלאה

שחקני באר שבע הבוקר בהכשרה להגשת עזרה ראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully