וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיירי סובל ממצבי רוח ולא מתקשר עם הצוות המקצועי בברוקלין

ב"יאהו" מדווחים שהכוכב החדש מתנהג מוזר וגם במחנה האימון בסין לא דיבר עם חלק מחבריו: "במועדון מקווים שדוראנט יאפס אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

קיירי אירווינג פתח את הפרק החדש שלו בברוקלין בסערה והפגיז 50 נקודות כבר במשחק הפתיחה שלו מול מינסוטה. אלא שהדיבורים על אופיו הבעייתי שצפו בכל פעם מחדש גם בבוסטון, מתפרצים שוב בברוקלין כשאנחנו רק שבוע מפתיחת העונה.

ב"יאהו ספורט" מדווחים היום ש"קיירי סובל ממצבי רוח, לא מוכן לתקשר עם הצוות המקצועי, ההנהלה ולפעמים אפילו עם החברים שלו לקבוצה". על פי הדיווח, מקרה כזה התרחש גם במהלך מחנה האימון של ברוקלין בסין וגרם לראשי המועדון לתהות מה גורם להתנהגות הזו של הכוכב הגדול של הקבוצה. גורם המקורב למועדון אמר ש"יש תקווה שכשדוראנט יחזור, הוא יצליח להחזיר את החבר שלו לעניינים ולהרגיע אותו".

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס חוגג. AP
יכולת נהדרת על הפרקט, בעייתי מחוצה לו. קיירי אירווינג/AP

השינויים האלו במצבי הרוח של קיירי מלווים אותו מתחילת הקריירה שלו, במהלכה הוא הספיק גם לרשום רגעי שיא ואפילו לזכות עם לברון באליפות בקליבלנד. דייב מקמנהיים מ-ESPN דיווח בזמנו שקיירי העביר ימים שלמים מבלי לדבר עם החברים שלו בקליבלנד במהלך הפלייאוף של 2017. בעונה שעברה בבוסטון, קיירי האשים את השחקנים הצעירים אחרי הפסד ואמר ש"החבר'ה הצעירים לא יודעים מה זה אומר להיות בקבוצה ששואפת לזכות באליפות".

קווין דוראנט, שהצטרף הקיץ לקבוצה יחד עם קיירי אך לא ישחק העונה בגלל הפציעה שלו, אמר מוקדם יותר על קיירי: "אני מסתכל עליו כעל מישהו שהוא אומן. צריך להניח לו. אתה יודע מה הוא יביא לך בכל ערב בגלל שהמשחק חשוב לו מאוד". יש לו את הדרך שלו לעשות דברים".

ברוקלין הפסידה בשניים מתוך שלושת משחקי הפתיחה שלה העונה, אך קיירי מציג יכולת שיא ומעמיד בינתיים ממוצעים אדירים ומוביל את הליגה עם 37.7 נקודות למשחק וגם 5.7 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים. כשקווין דוראנט יחזור, ברוקלין תהיה מועמדת טבעית לזכות באליפות, אך לשם כך היא צריכה את קיירי בריא נפשית בעיקר.

עוד בוואלה!

סטפן קרי נכנס במבקרים, דריימונד גרין: "אנחנו עדיין לא נראים טוב"

לכתבה המלאה
קווין דוראנט שחקן ברוקלין. GettyImages
בקרוב במדים של ברצלונה? דוראנט/GettyImages

אפרופו דוראנט, האולסטאר הפצוע של ברוקלין סיפק היום ציטוטים מאוד מעניינים לגבי עתידו כשהתארח בתוכנית של סרג' איבקה, פורוורד טורונטו שמחזיק אזרחות ספרדית. כשנשאל על ידי איבקה האם הוא ישקול לשחק באירופה, דוראנט הפתיע כשענה: "אני ממש רוצה לשחק מעבר לים בעונה האחרונה שלי. יהיה נחמד לשחק בברצלונה יום אחד. יהיה נחמד לשחק בברצלונה. זו הליגה השנייה הכי טובה בעולם. אני לא יודע אם באמת אעשה את זה, זה רק מעין חלום כזה, אבל זו תהיה חוויה מגניבה".

כזכור, ברצלונה כבר החתימה בקיץ שני שחקני NBA כשצירפה לשורותיה את ניקולה מירוטיץ' הנהדר ואלכס אברינס שמיעט לשחק בעונה החולפת באוקלהומה סיטי. בבארסה מפנטזים גם להחזיר לעונת פרישה את פאו גאסול הסנטר האגדי שנמצא ממש בשלהי הקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully