וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אני חזק, מהיר ויכול להבקיע בשתי הרגליים. אין לי ממש נקודות תורפה"

מגזין "פראנס פוטבול" שחרר קטע נוסף מהראיון הנרחב שצפוי להתפרסם עם כוכב יובנטוס: "למדתי המון מגיגס, סקולס ופרדיננד. שחקן שמגיע לקבוצה חדשה ולא לומד מהוותיקים פשוט אידיוט"

אימג'בנק GettyImages

היריבות עם ליאונל מסי; השער היפה בקריירה; ההתחלה במנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון, מוסר העבודה החולני, העבר והעתיד. השבוע צפוי להתפרסם במגזין הכדורגל הנחשק, "פראנס פוטבול", ראיון נרחב עם כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו. רגע לפני הראיון המלא, עורכי המגזין שחררו קטעים נבחרים וציטוטים בולטים של הכוכב.

"אם אתה שחקן אינטליגנט, תמיד תחפש ללמוד משחקנים גדולים וותיקים יותר", ציין רונאלדו. "זה בדיוק מה שעשיתי כשהגעתי למנצ'סטר יונייטד - למדתי דברים רבים מריאן גיגס, פול סקולס, רוד ואן ניסטלרוי, ריו פרדיננד ועוד. אם אתה מגיע לקבוצה חדשה ולא לומד משחקנים טובים יותר, אתה אידיוט. המטרה היא לא לחקות אותם כמובן, אלא לקחת מכל אחד את נקודות החוזקה שלו, ולהתאים אותן אליך".

"פרגוסון לימד אותי המון, והוא זה שגרם לי להבין שאני יכול גם להבקיע ולא רק לכדרר או למסור", הוסיף הפורטוגלי. "כיום אני חושב שאני שחקן שלם, בלי נקודות תורפה. אני יכול להבקיע ברגל ימין, ברגל שמאל ובראש. אני גם חזק ומהיר, וברגע שיש את כל התכונות האלו, כמו גם מוסר עבודה גבוה ואורח חיים בריא, אפשר להגיע רחוק ולשאוף גבוה, גם בגיל 34 וחצי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
למד הרבה במנצ'סטר. רונאלדו/רויטרס

ציטוטיו של רונאלדו מצטרפים לציטוטים נוספים מהראיון שפורסמו בימים האחרונים לקראת הראיון המלא שיתפרסם בקרוב: "בגיל 19-20 הבנתי שבכדורגל מה שקובע זה המספרים, התארים, השיאים והשערים. המטרה שלי היא להישאר צעיר בזמן שאני מתבגר. תנו לי עוד שחקן בגילי שמשחק כל כך הרבה וברמה כזו שאני משחק ביובנטוס? לא הייתי מגיע לשום מקום בלי מוסר העבודה שלי. כישרון זה הדבר הראשון במעלה כדי להיות סקורר מיומן, אבל כישרון בלי עבודה לא שווה כלום. שום דבר לא נופל לך מהשמיים".

הפורטוגלי בחר את המספרת המרהיבה שלו במדי ריאל מדריד לרשת קבוצתו הנוכחית יובנטוס (רבע גמר ליגת האלופות 2018) כשער היפה ביותר בקריירה שלו, והתייחס גם ליריבות עם מסי: "כשהיינו אחד מול השני בספרד, זה עזר לנו להיות טובים יותר, יעילים יותר. בריאל חשתי את הנוכחות שלו יותר מאשר במנצ'סטר, כך שהלחץ היה קצת יותר גדול. בסופו של דבר זו הייתה יריבות בריאה".

עוד בוואלה!

כריסטיאנו רונאלדו: "המטרה שלי היא להישאר צעיר בזמן שאני מתבגר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully