וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "המטרה שלי היא להישאר צעיר בזמן שאני מתבגר"

הכוכב הפורטוגלי שיחגוג 35 בפברואר, בראיון לפראנס פוטבול: "מי עוד משחק ברמה הזו בגיל שלי?". על מסי: "הייתה לנו יריבות בריאה". באיטליה טוענים: רונאלדו המועמד המוביל לזכייה בכדור הזהב

אימג'בנק GettyImages

ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי טוענים היום (שני) שכריסטיאנו רונאלדו הוא המועמד המוביל לזכייה ב"כדור הזהב". אחרי שבשבועות האחרונים חולקו פרסי "שחקן השנה" של פיפ"א ואופ"א, כולם ממתינים לזכייה היוקרתית מכולם, שמחולקת על ידי המגזין "פראנס פוטבול".

רונאלדו הוא אחד מ-30 מועמדים, כאשר וירג'יל ואן דייק וליאונל מסי נחשבו עד עתה לפייבוריטים. למרות שעל הנייר הוא לא נראה כמו המועמד עם הסיכוי הגבוה ביותר, ב"קוריירה דלו ספורט" טענו היום שבצרפת ישנן שמועות עיקשות שדווקא הוא יהיה הזוכה. בעיתון האיטלקי סיפרו שבימים האחרונים הגיעו נציגים של "פראנס פוטבול" לפגישה עם רונאלדו בטורינו.

רונאלדו זכה בשנה האחרונה באליפות איטליה ובסופר קאפ האיטלקי, אבל אם יש משהו שיכול להטות את הכף לטובתו זו הזכייה של נבחרת פורטוגל בליגת האומות. הפורטוגלי זכה ב"כדור הזהב" 5 פעמים בעבר, בדיוק כמו ליאונל מסי. בשנה שעברה הוא סיים כסגנו של לוקה מודריץ'.

"כדור הזהב" ("באלון ד'אור") הוא הפרס האישי הכי יוקרתי בעולם הכדורגל והוא מחולק משנת 1956 (בהתחלה לכדורגלן השנה באירופה ובהמשך לכדורגלן השנה בעולם). בשנים 2010-2015 הפרס אוחד עם "כדורגלן השנה בעולם של פיפ"א", אבל החל מ-2016 הפרס חזר למתכונתו המסורתית.

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל, עם גביע האומות. GettyImages
התואר עם הנבחרת יעשה את ההבדל? רונאלדו/GettyImages

בראיון נרחב ל"פראנס פוטבול" אמר רונאלדו: "בגיל 19-20 הבנתי שבכדורגל מה שקובע זה המספרים, התארים, השיאים והשערים. המטרה שלי היא להישאר צעיר בזמן שאני מתבגר. תנו לי עוד שחקן בגילי שמשחק כל כך הרבה וברמה כזו שאני משחק ביובנטוס? לא הייתי מגיע לשום מקום בלי מוסר העבודה שלי. כישרון זה הדבר הראשון במעלה כדי להיות סקורר מיומן, אבל כישרון בלי עבודה לא שווה כלום. שום דבר לא נופל לך מהשמיים".

הפורטוגלי בחר את המספרת המרהיבה שלו במדי ריאל מדריד לרשת קבוצתו הנוכחית יובנטוס (רבע גמר ליגת האלופות 2018) כשער היפה ביותר בקריירה שלו, והתייחס גם ליריבות עם מסי: "כשהיינו אחד מול השני בספרד, זה עזר לנו להיות טובים יותר, יעילים יותר. בריאל חשתי את הנוכחות שלו יותר מאשר במנצ'סטר, כך שהלחץ היה קצת יותר גדול. בסופו של דבר זו הייתה יריבות בריאה".

עוד בוואלה!

ואן דייק ומסי הפייבוריטים: רשימת המועמדים לפרס כדור הזהב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully