וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: בגלל אשליה אופטית הקבוצה חגגה שער ושילמה ביוקר

30.10.2019 / 8:18

שחקני סלאבן בלופו הקרואטית היו בטוחים שהם כבשו את ה-1:1 מול היידוק ספליט והתחבקו ביניהם, אלא שהשופט הורה בצדק להמשיך והיריבה כבשה את ה-0:2 בצד השני. צפו

TWITTER

האייטם הבא מופיע בדרך כלל בקטגוריית האשליות האופטיות, אבל הפעם מדובר באשליה אופטית שקרתה באמת במשחק כדורגל וגם השפיעה רבות על התוצאה שלו. האירוע הזה התרחש בליגה הקרואטית, כאשר סלאבן בלופו אירחה את היידוק ספליט החזקה במסגרת המחזור ה-13 בליגה הבכירה. בלופו נקלעה לפיגור מוקדם ובדקה ה-74 היא היתה בטוחה שהיא השיגה את השוויון אחרי שיוסיפ פוסאבץ' שוער היידוק הרחיק כדור לא טוב לעבר שחקן של בלופו שהקשית מעליו לעבר השער.

במבט ראשון זה היה נראה כמו גול חוקי למהדרין וכך חשבו גם שחקני בלופו שחגגו את השוויון כביכול, אבל השופט בצדק הורה להמשיך לשחק בזמן ששחקני בלופו עסוקים בחגיגות ובמקום שהתוצאה תהיה 1:1, יוסיפ יוראנוביץ' כבש בצד השני כשהוא מנצל את העובדה שאפילו השוער של בלופו יצא מהשער שלו כדי לחגוג.

מבט נוסף על "שער הרפאים" של בלופו מגלה שפוסאבץ' הצליח להדוף את הכדור לעבר הקורה, אך נכנס בעצמו לתוך השער והזיז את הרשת שלו, מה שגרם לבלבול גדול ויצר את התחושה שהכדור חדר לרשת והזיז אותה. היידוק אגב, נצמדה לזאגרב הראשונה בעקבות הניצחון הזה בעוד שסלאבן נותרה במקום האחרון ובעיקר חטפה מכה מנטאלית שיהיה לה קשה להתאושש ממנה.

אגב, לפני שש שנים אירע מקרה דומה מאוד, הפעם בבונדסליגה החזקה כאשר סטפן קיסלינג חלוץ לברקוזן נגח, הכדור עבר מהרשת החיצונית דרך חור והשופט אישר את הגול שהעניק לקבוצה ניצחון 1:2 על הופנהיים. אנחנו מחכים למקרה הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully