וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השחקנים הכו את השופט, הקבוצה סירבה להתנצל: "הוא לא כיבד אותנו"

15.11.2018 / 10:45

טירוף בליגה השלישית בוונצואלה: שחקני מינסורו הכו באכזריות את שופט המשחק אחרי שזעמו ששער השוויון המאוחר של קראקס ב' לא היה חוקי, ההנהלה הוסיפה חטא על פשע עם ההצהרה המדהימה

צילום מסך

טירוף בליגה השלישית בוונצואלה: בתום משחק בין מינסורו לקראקס ב' שהסתיים בתוצאה 1:1, שחקני מינסורו רדפו בטירוף אחרי שופט המשחק, גרגורי גונסאלס, בטענה ששער השוויון המאוחר של קראקס לא היה חוקי. השחקנים הקיפו את גונסאלס, שפתח בריצה על מנת לברוח ולהימנע מעימות איתם, אך בסופו של דבר הם תפסו אותו והחלו להכות אותו ללא רחמים. השופט נשאר על הדשא עד שהשחקנים החליטו לעזוב אותו, ופונה לאחר מכן לבית החולים.

המועדון פירסם לאחר מכן הודעה שהפתיעה את כולם. במקום הודעת ההתנצלות לה כולם ציפו, הם האשימו את השופט על 'עבודתו הרעה', ואף דרשו ממנו לתת להם יותר כבוד בפעם הבאה שישפוט אותם. הם לא ביקשו ממנו סליחה, והתנצלו רק בפני הקבוצה היריבה, קראקס ב'. בהודעה הרשמית של מינסורו נכתב: "אנחנו נגד אלימות מכל סוג שהיא, אך השופט גרגורי גונסאלס לא כיבד אותנו כקבוצת כדורגל במהלך המשחק. אנחנו דורשים כבוד כפי שנותנים לכל קבוצה אחרת בוונצואלה, ומקווים שנקבל אותו כבר במשחק הבא".

צפו בתקרית יוצאת הדופן

מכות ונצואלה, מינסורו קראקס ב'. טוויטר, צילום מסך
מכות ונצואלה, מינסורו קראקס ב'/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully