וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה את הופנהיים עם "שער רפאים"

שערורייה ענקית בבונדסליגה: קיסלינג נגח, הכדור עבר מהרשת החיצונית דרך חור והשופט אישר בדרך ל-1:2. לברקוזן ראשונה. צפו בשער באדיבות ספורט2

אימג'בנק GettyImages

אחרי שבועיים של פגרת נבחרות, הבונדסליגה שבה הערב (שישי) לפעילות והיא עשתה זאת בסערה אדירה. לברקוזן עלתה למקום הראשון אחרי ניצחון 1:2 בחוץ על הופנהיים, אבל המשחק הזה ייזכר בעיקר בזכות הדקה ה-70, אז נגח חלוץ לברקוזן, סטפן קיסלינג, כדור שפגע ברשת החיצונית, עבר דרך חור והתגלגל בתוך השער. השופט לא שם לב ואישר את השער (שהעלה את לברקוזן ל-0:2). פשוט מדהים.

לאתר ספורט2

שער בין לברקוזן הופנהיים כדור ברשת החיצונית. GettyImages
הרגע שהולך להעסיק את אירופה בימים הקרובים. הכדור ברשת החיצונית, בדרך ל-0:2/GettyImages

הופנהיים - באייר לברקוזן 2:1

סידני סאם, אחד החלוצים הלוהטים ביותר באירופה בפתיחת העונה הזו, כבש בדקה ה-26 אחרי שהתנהל עם הכדור על סף הרחבה ומצא את הפינה הקרובה.

אבל הרגע שכל אירופה כנראה תדבר עליו בימים הקרובים, רגע ששוב הוכיח שהטלוויזיות חייבות להיכנס לשימוש ולעזרת השופטים ויפה שעה אחת קודם, הגיע בדקה ה-70. גונסאלו קסטרו הגביה קרן וסטפן קיסלינג, החלוץ הנהדר של לברקוזן, נגח לרשת החיצונית, ממש ליד העמוד. קיסלינג אפילו תפס את הראש באכזבה. אלא שהכדור עבר בדיוק בחור ברשת החיצונית ולפתע התגלגל מאחורי השוער קון קסטילס. השופט פליקס בריץ', שההחלטה האומללה הזו עוד תיזכר לו שנים ארוכות, אישר את השער וגם לאחר שהמחליפים של הופנהיים, שהתחממו מאחורי השער, הראו לו את החור, הוא לא שינה את החלטתו, שכן המשחק כבר חודש בערך דקה קודם לכן. מדהים.

בדקה ה-83 הופנהיים קיבלה מתנה לאחר שהשופט שרק לזכותה פנדל, אלא שרוברטו פירמינו נעצר אצל ברנד לנו. שתי דקות לסיום, סוון שיפלוק הפך את ההפסד של הופנהיים לכואב פחות, או יותר, תחליטו אתם, עם נגיחה מקרוב פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סימון רולפס סידני סאם באייר לברקוזן חוגגים שער. GettyImages
רולפס וסאם חוגגים ניצחון מוזר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully