וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: שדרות הדיחה את אחווה שעב, רמת השרון עלתה בקושי

סיבוב ז' יצא לדרך: הקבוצה של טלקר שרדה עם 1:2 על היריבה מליגה ג', הקבוצה מהלאומית ניצחה 0:1 בקרית אתא בבכורה של הוכנבוים. עמאשה כבש צמד מול אחיו ב-1:2 של מ.ס טירה על בני ממב"ע ולא חגג, נשר הפסידה 2:1 לבני ריינה משער עצמי בדקה ה-87. מרמורק - צור שלום 0:1

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההכנות למשחק השלום

סיבוב ז' של גביע המדינה יצא לדרך היום (שלישי) עם מנת צהריים של שישה משחקים. קבוצת הלאומית היחידה שכבר שיחקה היא הפועל ניר רמת השרון שניצחה בקושי 0:1 את עירוני קרית אתא בבכורה של ירון הוכנבוים על הקווים. שהתארחה בקרית אתא. הפועל מרמורק, הקבוצה החזקה בליגה א' דרום, התקשתה גם היא ב-0:1 על מכבי צור שלום. מכבי אחווה שעב, נציגת ליגה ג' היחידה, נתנה פייט לעירוני שדרות מליגה ב' לפני שנכנעה 2:1. ויאם עמאשה כיכב עם צמד ב-1:2 של מ.ס טירה על בני ממב"ע ולא חגג בגלל המפגש מול אחיו אסעד.

בשעות הערב יתקיימו עוד שבעה משחקים, כשהסיבוב יושלם ביום חמישי עם המפגש בין עירוני אשדוד מליגה א' לבני סכנין. הפועל קטמון, הפועל פתח תקוה, בני לוד והפועל עפולה עלו אוטומטית לסיבוב ח', בו נכנסות למעגל המשחקים גם קבוצות ליגת העל. הגרלת סיבוב ח' תיערך ביום חמישי הקרוב (16:05, שידור חי בוואלה! ספורט) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן.

גל צרויה שחקן הפועל ניר רמת השרון. דני מרון
שער ניצחון. גל צרויה/דני מרון

עירוני קרית אתא - הפועל ניר רמת השרון 1:0

ירון הוכנבוים עמד על הקווים לראשונה מאז שחזר לקדנציה שנייה ברמת השרון במקומו של נועם שוהם המפוטר, ורשם ניצחון בכורה. קרית אתא מליגה א' עשתה חיים קשים לנציגת הלאומית למרות שהגיעה למשחק אחרי רצף של שלושה הפסדים, אבל אחרי מחצית ראשונה מאופסת מי שהכריע את המשחק היה גל צרויה שכבש בדקה ה-48 אחרי הגבהה מדויקת של אור אוסטווינד.

רז יצחק שחקן הפועל מרמורק. לילך וייס רוזנברג
פריצה שהכריעה את המשחק. רז יצחק/לילך וייס רוזנברג

הפועל מרמורק - מכבי צור שלום 0:1

הפועל מרמורק עתירת הכוכבים כמעט מעדה פעם נוספת אחרי התיקו המאכזב באשדוד בליגה א' דרום, שהציב אותה במרחק של שלוש נקודות מהפסגה, אבל הצליחה לעבור את היריבה ממרכז טבלת ליגה א' צפון בזכות שער נאה של רז יצחק שכבש אחרי פריצה מרשימה בדקה ה-29. אבי איבגי שמר על הניצחון עם הצלה נהדרת בדקה ה-77.

מכבי אחווה שעב - עירוני שדרות 2:1

הנציגה היחידה של ליגה ג', שהדהימה בסיבוב הקודם את הפועל כפר קנא, נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה העשירית אחרי עבירה קשה של נג'ואן חאלד, אבל לא ויתרה ולא היתה רחוקה מסנסציה. הקבוצה של עופר טלקר עלתה ליתרון בדקה ה-21 אחרי דחיקה מקרוב של דודו כהן, לפני שתאמר נמארנה הדהים את שער שוויון בדקה ה-56, אלא שכעבור חמש דקות נהנתה שדרות משער עצמי שהשאיר את שעב רק עם המחמאות.

מ.ס. טירה - בני ממב"ע הגולן והגליל 1:2

המשחק הפיקנטי של היום הפגיש את ויאם עמאשה עם אחיו אסעד, כשהסינדרלה של המפעל אשתקד, שעדיין משחקת בליגה ב', לא הצליחה לעצור את ויאם שכבש צמד בדקות 29 ו-60 והקפיד שלא לחגוג מתוך כבוד לאחיו ולקבוצתו לשעבר, וראתה את נציגת ליגה א' צפון מעפילה בנינוחות לשלב הבא למרות שער מצמק בתוספת הזמן של איהם זהוה.

מכבי בני ריינה - עירוני נשר 1:2

המשחק בין שתי נציגות ליגה ב' הוכרע בצורה דרמטית במיוחד. אחרי שבדקה ה-71 כבר טהא שרק המחליף שער יתרון לריינה, השווה פיראס תלמי האורח בדקה ה-79. הרגע של המשחק הגיע בדקה ה-87, בה כבש בלם נשר עומר אסולין שער עצמי כשבעט מ-10 מטרים מאמצע הרחבה הישר לשערו הוא.

משחק נוסף:

הפועל כאוכב - מכבי קרית מלאכי 3:2 (בהארכה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully