וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: אדומים אשדוד הדיחה את עכו, מכבי פתח תקוה לא עוצרת

סיבוב ז': נציגת ליגה א' ניצחה 0:2 את נציגת הלאומית, מוליכת הלאומית השיגה ניצחון שמיני רצוף, 0:2 בחוץ על הפועל רמת גן. ראשון לציון ואום אל פאחם טיילו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההכנות למשחק השלום

חלקו השני של סיבוב ז' בגביע המדינה נמשך הערב (שלישי) עם שבעה משחקים נוספים בהשתתפות קבוצות הלאומית והליגות הנמוכות. מכבי פתח תקוה המשיכה את רצף הניצחונות המשוגע שלה ועלתה עם 0:2 בחוץ על הפועל רמת גן. אדומים אשדוד מליגה א' הדיחה את הפועל עכו מתחתית הלאומית עם 0:2 ביתי. אום אל פאחם טיילה עם 0:6 על בית"ר רמת גן החלשה.

הגרלת סיבוב ח' תיערך ביום חמישי הקרוב (16:05, שידור חי בוואלה! ספורט) בתא הכבוד באצטדיון רמת גן, עוד לפני המפגש בין עירוני אשדוד לבני סכנין שיהיה באותו ערב ויחתום את סיבוב ז'. כזכור, הפועל קטמון, הפועל פתח תקוה, בני לוד והפועל עפולה עלו אוטומטית לסיבוב ח', בו נכנסות למעגל המשחקים גם קבוצות ליגת העל.

שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נהנים מכל רגע. שחקני מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

הפועל רמת גן - מכבי פתח תקוה 2:0

רצף הניצחונות של מכבי פתח תקוה התחיל עם 0:1 ברמת גן בליגה. היום הלוזונים השיגו את הניצחון השמיני (!) ברציפות שלהם ועלו לשלב הבא על חשבון הקבוצה המאכזבת של בני בן זקן, שבדרך כלל מצטיינת במפעל הזה. דניאל בוסי כבש את הראשון כבר בדקה השישית. תאי בריבו מימש את היתרון האיכותי של האורחים וכבש מול בומשטיין את השני חמש דקות לפני ההפסקה.

רז מזרחי (מימין) עם משה בן לולו שחקני הפועל אדומים אשדוד. לירון מולדובן
מניה בטוחה באשדוד. בן לולו חוגג על חשבון עכו/לירון מולדובן

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב בת ים 0:3

רק לפני שבוע וחצי הגיעו צעירי בית"ר תל אביב לאצטדיון הברפלד, נחלצו מפיגור מוקדם וניצחו 2:3 כדי להנחיל להפועל ראשון לציון הפסד ביתי ראשון העונה. הכתומים התאוששו עם 1:2 על הפועל פתח תקוה ונצמדו להפועל קטמון המדורגת שנייה והערב הם לא איבדו את היתרון בדרך לניצחון קליל מול עשרה שחקנים של בת ים. גיל יצחק בישל עם החזה לאיתמר שבירו את הראשון (23). שוער האורחת דניאל פרץ הורחק (25) אחרי שנגע בידו מחוץ לרחבה ומכאן זה היה משחק במעמד צד אחד. וובה בראון הוסיף שלוש דקות אחרי ההפסקה ודולב בלולו חתם בדקה ה-84 והמשיך את העונה המוצלחת של הכתומים עד כה.

עלי חטיב שחקן מכבי אחי נצרת לאחר הרחקתו. אדריאן הרבשטיין
שער גדול. עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - מ.ס. כפר קאסם 2:1 (לאחר הארכה)

יותר מחודש לפני משחק הליגה הראשון ביניהן, שתי הקבוצות נפגשו בגביע על הזכות להעפיל לסיבוב ח' והקבוצה של תומר קשטן היתה עם ידה על העליונה במשחק דרמטי. המארחת פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון משער יפהפה של עלי חטיב (26). אלא שסמאח מרעב שלח את המשחק להארכה (66) וירדן כהן הכריע לפני הפנדלים עם שער בדקה ה-116.

משה בן לולו הפועל אדומים אשדוד (מימין) עם מוחמד באדיר. לירון מולדובן
משה בן לולו חוגג/לירון מולדובן

הפועל אדומים אשדוד - הפועל עכו 0:2

חיים לוי, שהיה חתום על ההישארות של הפועל עכו בעונה שעברה, השיג נקמה מתוקה בגביע עם ניצחון שספק אם הפתיע מישהו בסינטטיקו של אשדוד, מגרש שקשה מאוד ליריבות לנצח בו. משה בן לולו שהצטרף לאשדוד מאום אל פאחם במהלך העונה, כבש את הראשון (40) עם בעיטה מקרוב. רוי עמוס הכפיל (62) ושלח את נציגת ליגה א' לסיבוב הבא בסטייל.

אלי כהן הפועל עכו. לירון מולדובן
הפסד כואב בגביע. אלי כהן מאמן הפועל עכו/לירון מולדובן

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 1:1 (3:4 לאשקלון בפנדלים)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במומנטום נוראי. הקבוצה של מוטי איוניר רצתה להתאושש מרצף שלושת הפסדי הליגה (כולם בבית) על חשבון מכבי יבנה שמתבזה בליגה א' דרום עם התנהלות שכונתית, חילופי מאמנים ותבוסות צורבות שהורידו אותה אל מתחת לקו האדום. יוגב בן סימון עמד בלית ברירה על הקווים של יבנה אחרי שרפי כהן מונה למאמן והתפטר לפני המשחק. למרות כל הבעיות והנחיתות שלה, יבנה עלתה ליתרון מפתיע משער של שון מלכה בדקה ה-55. אלא שיבנה לא עמדה בלחץ של המארחים, שהשוו ממש בתוספת הזמן משער של בן אל אדרי, ספק מעמדת נבדל.

המשחק הזה נכנס לדו קרב מנקודה הלבנה שבו נרשם אירוע שלא רואים כל יום. טל איילה שנכנס כמחליף ביבנה מול האקסית שלו, ניגש לבעוט את הפנדל החמישי לקבוצתו. איילה עשה כאילו הוא בועט, הטעה את השוער ורק אז בעט והפנדל שלו נפסל. ציון צמח היה פספס הזדמנות לנצח בפנדל החמישי אך פספס. המותחן נמשך עד שמור שקד החמיץ פנדל שלישי ואשקלון דייקה כדי לנצח 3:4 בפנדלים ולעלות לשלב הבא.

משחקים נוספים

הפועל אום אל פאחם - בית"ר רמת גן 0:6

בית"ר כפר סבא - הפועל נוף הגליל 4:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully