וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לשער המוקדם של טוטנהאם לא הייתה שום השפעה, משחק נהדר"

מאמן ליברפול היה מרוצה אחרי ה-1:2 נגד התרנגולים והרגיע לגבי פציעתו של סלאח. ואן דייק: "גאים בצורה שחזרנו". קיין: "התוצאות לא טובות"

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה קשה, לא הלך חלק, אבל בסופו של דבר ליברפול הצליחה לחזור אתמול (ראשון) מפיגור ולנצח 1:2 את טוטנהאם במסגרת המחזור העשירי בפרמיירליג. הארי קיין העלה את התרנגולים ליתרון אחרי 47 שניות, אבל ג'ורדן הנדרסון (52) ומוחמד סלאח בפנדל (75) ביצעו מהפך והובילו את המוליכה לניצחון תשיעי בעשרה מחזורים.

"התחלנו טוב", אמר מאמן ליברפול יורגן קלופ במפתיע אחרי המשחק, "אבל היה לנו חוסר מזל עם השער שספגנו. טוטנהאם התגוננה טוב לאחר מכן וההתקפות המתפרצות שלה היו מדהימות. אבל הדבר הכי טוב במשחק היה שלא ראו שום השפעה של השער המוקדם שספגנו. לא היינו עצבניים, אלא דבקנו בתכנית המשחק שלנו ועשינו הכול בדרך הנכונה. השוער שלהם הציל כמה כדורים יוצאי דופן, אבל נשארנו רגועים. במחצית אמרנו שבמשחק הייתה רק בעיה אחת וזו התוצאה".

המאמן הגרמני המשיך ואמר: "לא הופתעתי מטוטנהאם. יש לה את האיכות לגרום בעיות לכל קבוצה בעולם. החזקנו בכדור 70% מהזמן, אבל זה בסדר לקבוצה כמו טוטנהאם כי כל כדור שהיא מרוויחה הופך למתפרצת במהירות אדירה והארי קיין כל כך חזק. אבל היינו בשליטה, דחפנו אותם אחורה ושלטנו חוץ מחמש הדקות האחרונות כשהרגשנו את האינטנסיביות של המשחק. היה משחק נהדר ואהבתי אותו".

קלופ התייחס לפציעות מהן סבלו מוחמד סלאח ו-וירג'יל ואן דייק: "וירג'יל ספג רגל עץ, זה כואב אבל הוא יהיה בסדר. מו נפצע בקרסול וזה הולך וכואב ככל שהמשחק מתקדם, אבל זה לא משהו רציני".

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם מוחמד סלאח. רויטרס
הרגיע לגבי הפציעה שלו. קלופ מחבק את סלאח בסיום/רויטרס

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק: "אני חושב שהיינו ראויים לניצחון. ידענו שיהיה משחק קשה, אבל השער המוקדם שלהם הפך את זה לקשה יותר. הצלחנו להגיב כמו שצריך והפעלנו עליהם לחץ. השוער שלהם היה מדהים. במחצית השנייה המשכנו ללכת קדימה ולשחק חזק וזה מה שהוביל אותנו לניצחון. אפילו לפני השער של הנדרסון שיחקנו חזק מאוד והמשכנו להאמין. הצלחנו לשלוט בטוטנהאם למרות שהיינו מודעים למהירות שלה בהתקפה. אנחנו גאים בצורה שבה הגבנו לפיגור המוקדם".

חלוץ טוטנהאם הארי קיין אמר: "ליברפול מצליחה להשיג את הניצחונות האלה כרגע. כואב להפסיד, אבל אנחנו צריכים להתאושש. הצלחנו לעלות ליתרון, אבל אז הלכנו קצת יותר מדי אחורה ונכנסנו ללחץ כבד. הייתה לנו הזדמנות גדולה לעלות ל-0:2 בפתיחת המחצית השנייה, אבל לרוע המזל הכדור הלך לקורה. לא ניסינו לשחק מספיק התקפי. אם היינו עושים את זה, היינו מגיעים למצבים נוספים ואולי היינו מצליחים לגמור את המשחק. הגענו למשחק במטרה ללחוץ ולנצח ועשינו כל מה שיכולנו כדי לנצח. התוצאות שלנו בליגה לא מספיק טובות".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "היינו תחרותיים מאוד. אני חושב שסבלנו במחצית הראשונה, הם היו טובים מאיתנו. אני חושב שהתגוננו היטב והקבוצה הייתה מחויבת מאוד. אני לא חושב שחסרה לנו אמונה, יש לנו אמונה וביטחון. אנחנו צריכים לשלוט במשחק יותר ולשחק טוב יותר עם השחקנים שהיו לנו במגרש. ניסינו בכל זאת להוציא משהו ב-10 או 15 הדקות האחרונות והיו לנו מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש. אין לי טענות לגבי הפנדל שליברפול קיבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully