וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן פירקה את מארסיי והפער בפסגה צמח ל-8 נקודות

מאורו איקרדי וקיליאן אמבפה כבשו צמדים כבר במחצית הראשונה, כשהאלופה השוותה את ניצחון השיא שלה בבית בקלאסיקו. 2:3 דרמטי לראן על טולוז

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם הצגה של פריס סן ז'רמן, שפירקה את מארסיי עם 0:4 עוד במחצית הראשונה בקלאסיקו והגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות. עוד לפני כן, ראן התאוששה עם 2:3 על טולוז בתוספת הזמן. סנט אטיין הסתפקה ב-2:2 ביתי מול אמיין.

מאורו איקרדי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הקדיש את השערים לבת. מאורו איקרדי/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:4

קלאסיקו צרפתי במעמד צד אחד בפארק דה פראנס, כשהאלופה פירקה את יריבתה המושבעת כבר במחצית הראשונה. מאורו איקרדי הלוהט, שסיפר עד כמה הוא אוהב משחקים כאלה והזמין את כל המשפחה למשחק לכבוד יום ההולדתו של בתו, פתח בסערה עם שער בדקה ה-10 בניסיון שני וגול נוסף בנגיחה אחרי מסירה חכמה של מרקו וראטי בדקה ה-26. צמד שני רצוף לארגנטינאי וסך הכול שבעה שערים בשבעה משחקים במדי פריס סן ז'רמן. קיליאן אמבפה, שחגג שלושער מול קלאב ברוז' באמצע השבוע וכולו מבישולים של אנחל די מריה, קיבל אסיסט ראשון מהארגנטינאי בדקה ה-32 ועוד מסירת פאלש נפלאה ממנו במתפרצת בדקה ה-44, לאחר מהלך שהחל עם מסירות בתיבת החמש של קיילור נבאס. במחצית השנייה המארחת הורידה הילוך והסתפקה ברביעייה שלישית ברציפות בליגה, ובהשוואת הפרש השיא שלה בבית מול מארסיי (1:5 ב-1978). אדינסון קבאני שותף כמחליף אחרי יותר מחודשיים שלא שיחק בגלל פציעה.

עוד בוואלה!

מאורו איקרדי מקליד/ה: החיים החדשים של החלוץ בפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
סיים מהלך קבוצתי מושלם. קיליאן אמבפה/רויטרס

ראן - טולוז 2:3

ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ובראשם ה-1:0 הביתי המביך לקלוז' ביום חמישי האחרון, הגבירו את הלחץ על המאמן ז'וליאן סטפן, אבל שער בכורה של הילד יאן גבוהו בן ה-18 הרגיע את ראן והקפיץ אותה מהמקום ה-14 עד למקום השמיני. אמבאיי ניאנג (3) ואדריאן הונו (6) סידרו למארחת יתרון מבטיח, אבל מתיו דוסבי ניצל טעות של השוער אדוארד מנדי (41) ומקס גראדל השווה בבעיטה חופשית (84). אנטואן קומבוארה, שניצח בבכורה כמאמן טולוז, חשב שיש לו נקודה נוספת, אלא שבדקה ה-91 גבוהו בעט שטוח אל הרשת מתוך הרחבה וקבע ניצחון ביתי.

סנט אטיין - אמיין 2:2
לסנט אטיין: ווהבי חאזרי (45), בקאיי דיבאסי (עצמי, 80). לאמיין: סטיבן מנדוסה (68), שדראק אקולו (76)

שחקני ראן חוגגים עם אמבאיי ניאנג (במרכז). רויטרס
הצילו את המאמן. אמבאיי ניאנג וחבריו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully