וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער ובישול לנאתכו, בכורה סוערת בהרכב להרוש, 16 דקות לסולומון

קשר פרטיזן כיכב ב-0:4 של פרטיזן, השוער פתח לראשונה במדי ספרטה רוטרדם וגרם לפנדל ב-2:1 לאוטרכט, סולומון נכנס כמחליף ב-0:0 של שחטאר

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

אריאל הרוש ערך היום (ראשון) את הופעת הבכורה שלו בשערה של ספרטה רוטרדם, וזו הייתה בכורה סוערת במיוחד שהסתיימה עם הפסד ביתי 2:1 לאוטכרט במחזור ה-11 בליגה ההולנדית. הרוש תפס את מקומו של השוער המורחק טים קורמנס שיחמיץ גם את שלושת המשחקים הבאים, וכבר בדקה השביעית הכשיל ברחבה את ז'אן כריסטוף באהבק וספג ממנו בפנדל. ספרטה השוותה בדקה ה-20, אבל נגיעת יד סידרה לאורחת פנדל נוסף. הרוש עצר את הבעיטה של אדם מאהר, אלא שהשופט קבע בעיטה חוזרת לאחר בדיקת VAR והוציא לו כרטיס צהוב על יציאה מוקדמת מקו השער. בניסיון השני מאהר כבר דייק בדקה ה-43 וקבע גם את תוצאת המשחק. ספרטה במקום ה-10 ואחרי משחק גביע באמצע השבוע, יש לה במחזור הבא את פ.ס.וו איינדהובן שהובסה 4:0 על ידי אלקמאר והפסידה בבית לראשונה זה 53 משחקים (מאז ספטמבר 2016).

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם מכשיל את ז'אן כריסטוף באהבק שחקן אוטרכט. GettyImages
הכשיל ברחבה כבר בדקות הפתיחה. אריאל הרוש/GettyImages

ניר ביטון שיחק 45 דקות ב-0:4 של סלטיק על אברדין. שלושה ימים אחרי הניצחון המרשים על לאציו בליגה האירופית (1:2), חזרו הבויז לליגה הסקוטית והתפוצצו עם ארבעה שערים עוד לפני ההפסקה, כשאחריה קם הישראלי מהספסל ועזר להשלים את הניצחון המוחץ על החמישית בטבלה. חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל.

* שון וייסמן פתח ב-2:2 הביתי של וולפסברגר מול אדמירה ואקר. זה משחק שלישי רצוף שהחלוץ לא מוצא את הרשת בכל המסגרות, אבל הוא עדיין חולק את ראש הטבלת המבקיעים בליגה האוסטרית עם ארלינג הולאנד מזלצבורג (11 כל אחד). הבלם מנפרד גולנר הפך עבור המארחת עם צמד, וייסמן הוחלף בדקה ה-89 ובתוספת הזמן אדמירה השוותה.

* אמיר עגייב השלים 90 דקות במדי סומגאיט, שהפסידה 4:2 בבית לנפטצ'י באקו ומדורגת חמישית בליגה האזרית אחרי תשעה מחזורים.

עוד בוואלה!

אתמול: אלון תורג'מן שוב כבש, 90 דקות לאלי דסה

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
עצירת הפנדל נמחקה. אריאל הרוש המאוכזב/GettyImages

* ביברס נאתכו כבש, בישל ויצא אחרי 45 דקות ב-0:4 הקליל של פרטיזן בלגרד על סובוטיצה. הקשר הישראלי היה חתום על השער הראשון במשחק כשהמשיך ריבאונד מקרוב לרשת בדקה ה-17, סידר אסיסט לעומאר סאדיק עם כדור עומק מדויק בדקה ה-39, היה מעורב גם בשער השלישי של סיידובה סומה בדקה ה-41, ויצא בהפסקה כשהניצחון כבר מונח בכיס, כדי לשמור כוחות.

* מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-74 (על חשבון מרלוס) ב-0:0 הביתי של שחטאר דונייצק עם אולקסנדריה. בכך תם הרצף של שחטאר, שהיתה הקבוצה היחידה באירופה שעדיין לא איבדה נקודות.

* טל כחילה לא נכלל בסגל אטרומיטוס בניצחון 0:4 על פאניניוס במחזור השמיני בליגה היוונית.

* בוריס קליימן פתח כקפטן פראלימני ב-4:4 הסוער אצל א.א.ק לרנקה, ראה כרטיס צהוב בדקה ה-65 וספג משני פנדלים שעזרו ללרנקה למחוק יתרון 1:3 של קבוצתו.

צפו בשער של נאתכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully