וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלון תורג'מן שוב כבש, אוסטריה וינה הפסידה

החלוץ מצא את הרשת מחזור שני ברציפות, אבל קבוצתו הפסידה 3:2 לטירול. בירם כיאל נכנס בדקה ה-87 ב-2:2 של צ'רלטון אצל ווסט ברומיץ', דסה שיחק 90 דקות בהפסד ויטסה

אלון תורג'מן שחקן אוסטריה וינה חוגג שער. GettyImages
מאותת לאנדי הרצוג? אלון תורג'מן/GettyImages

אלון תורג'מן כבש הערב (שבת) את שערו השני ברציפות והשלישי העונה במדי אוסטריה וינה, אבל לא מנע הפסד 3:2 בבית מול טירול. האורחת עלתה ל-0:2 כבר בדקה החמישית, תורג'מן ששמר על מקומו בהרכב הצליח להקטין עם שער מ-12 מטרים בדקה ה-52, אבל הוחלף בדקה ה-65 ושער בכל צד הותיר את קבוצתו במקום השביעי עם 12 נקודות מ-12 משחקים בליגה האוסטרית.

* אלי דסה שיחק 90 דקות בהפסד המפתיע של ויטסה ארנהם 2:0 לדן האח במחזור ה-11 בליגה ההולנדית. ויטסה התייצבה למשחק הבית אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל נכנעה דווקא ליריבה שמדורגת עמוק במקום ה-16 בטבלה. שמואל שיימן שיחק 90 דקות בתבוסה של ונלו 4:1 לפורטונה סיטארד.

* בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-87 והיה שותף בתיקו הדרמטי של צ'רלטון אצל ווסט ברומיץ', מוליכת ליגת המשנה. תומר חמד נותר מחוץ לסגל של לי בוייר, כשצ'רלטון מנעה מהמדורגת ראשונה להשיג שלוש נקודות בזכות פנדל של ג'וש קולן שקבע 2:2 בתוך תוספת הזמן. צ'רלטון במקום השמיני עם 22 נקודות, מרחק חמש מהמוליכה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של היברניאן, שספגה שוויון בדקה ה-90 וסיימה ב-2:2 ביתי מול רוס קאונטי במחזור ה-10 בליגה הסקוטית. היבס עדיין במקום הלפני אחרון עם שמונה נקודות וניצחון בודד.

* אנס מחאמיד נכנס כמחליף בדקה ה-72 ואחרי 11 דקות בישל את שער הניצחון של וינטרטור, שגברה 1:2 בבית על קיאסו והתקדמה למקום השלישי בליגה השנייה בשוויץ.

* סופאן בורי, ללא מיקי סירושטיין שלא שיחק בגלל פציעה, ירדה ליגה במחזור האחרון בתאילנד כשהובסה 5:2 על ידי צ'יאנראי ונסוגה למקום ה-14 ומתחת לקו האדום. המנצחת זכתה באליפות בזכות מאזן טוב יותר במפגשים הישירים עם בוריראם, אלופת השנתיים הקודמות.

* ליאור רפאלוב לא שותף ב-1:3 של אנטוורפן על קורטרייק בליגה הבלגית.

* עומרי בן הרוש לא נכלל בסגל של לוקרן, שניצחה 1:2 בבית את בירסחוט VA בליגה השנייה בבלגיה.

* בשישי: חן עזרא הוחלף במחצית כשאומוניה ניקוסיה סיימה ב-1:1 את הדרבי הביתי מול אולימפיאקוס ניקוסיה.

אלי דסה שחקן ויטסה. GettyImages
הפסד מפתיע. דסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully