וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון טוען: אל תסמכו על טוני פארקר ודרק פישר ליד בנות הזוג שלכם

ג'קסון טען בפודקאסט שלו עם מאט בארנס ש"אי אפשר לסמוך על פארקר ופישר", והצית מחדש את השמועות על הרומן האסור של פארקר עם אשת חברו בסן אנטוניו

עריכת וידאו: מתן חדד

שני שחקני העבר של ה-NBA, סטיבן ג'קסון ומאט בארנס, פתחו פודקאסט חדש על מנת לדון בענייני הליגה וכל מה שמסביב, וכמובן קיבלו רשות לדבר חופשי ולנבל את הפה ללא הגבלה, ובתור התחלה הם רמזו שטוני פארקר ודרק פישר הם מסוג האנשים שמפלרטטים עם נשות חבריהם.

בשנת 2015 מאט בארנס היה מעורב בפרשה מפורסמת, כאשר נסע במיוחד 150 ק"מ ללוס אנג'לס על מנת "לפוצץ" את דרק פישר אחרי שגילה שפישר היה ברומן עם בת זוגו לשעבר. מאז התדמית הזו דבקה בפישר. כאשר שמו של פישר עלה בפודקאסט, ג'קסון התלהט ואמר שהוא "בסכסוך נצחי" איתו, בעוד בארנס הפתיע וטען שהוא ופישר כבר השלימו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'קסון אישר את השמועות? אווה לונגוריה וטוני פארקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל ג'קסון סירב לאפשרות שפישר יגיע להתארח בפודקאסט, ולא בגלל משהו שהוא עשה לו אישית, אלא בגלל סוג הטיפוס שהוא - גבר שאורב לבנות זוג של אחרים. באותה הזדמנות גם ציין שהוא לא בוטח בשחקן עבר אחר, טוני פארקר, שלכאורה בעבר ניסה להתחיל עם בת הזוג של חברו לסן אנטוניו ברנט בארי.

ג'קסון אמר על דרק פישר: "כשאתה עושה את החרא הזה פעם אחת, אתה תעשה את החרא הזה שוב. השאלה היא מי הקורבן הבא מאדר פאקר. מי הקורבן הבא? לאאא, אני לא בוטח בבנאדם הזה. אל תביא את המאדרפאקר הזה לאולפן שלי. אני רוצה רק וייבים טובים. פישר, טוני פארקר, אל תביא לפה אף אחד מהמדארפאקרס האלה. הם יתחילו לדבר עם החברה שלך בשנייה שתעצום עיניים או שתלך לשירותים. לא אחי, אנחנו לא רוצים אותם פה".

עוד בוואלה!

דייויס פורח בעמדה השנואה עליו, אירווינג הראה לניקס "מי שולט בניו יורק"

לכתבה המלאה

הרומן בין פארקר לבין אשתו של חברו לקבוצה מעולם לא הוכח רשמית, אבל ג'קסון, ששיחק בעבר בסן אנטוניו, רמז שהשמועות נכונות. כידוע, בעבר נטען כי פארקר היה ברומן טלפוני עם בת הזוג של בארי, וש"זה נמשך תקופה, והוא ככל הנראה עבר את הגבול. אווה (לונגוריה, אשתו דאז) גילתה את זה כשחיטטה לו בטלפון". לאחר מכן השניים התגרשו. נטען כי היחסים בין פארקר לאשתו של בארי לא היו גופניים, אלא רק "סקסטינג".

שחקני סן אנטוניו ספרס דני גרין, סטיבן ג'קסון, טוני פארקר. AP
אחלה שחקן, רק שיתרחק. ג'קסון עם פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully