וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס פורח בעמדה השנואה עליו, אירווינג הראה לניקס "מי שולט בניו יורק"

AD לאט לאט מתרצה ומסכים לשחק כסנטר, לברון: "זה פותח לנו את כל המשחק". בברוקלין מגחכים על הניקס: "נדפקתם, קיירי אצלנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחת השאלות הגדולות סביב הלייקרס החדשים נוגעת לעמדה בה מתופקד אנתוני דייויס: שחקן הפנים המצוין, שאת מרבית שנותיו ב-NBA בילה בעמדת הפאוור פורוורד, הביע לא אחת סלידה מהאפשרות שיתופקד כסנטר - על אף העובדה שזו עשויה להיות העמדה האידיאלית עבורו בלייקרס. הלילה (בין שישי לשבת), בניצחון 86:95 על יוטה, אולי הושגה פריצת דרך בסוגיה הזו: מאמן הלייקרס פרנק ווגל הסיט את דייויס מעמדה 4 לעמדה 5 במחצית, ראה אותו קולע 21 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 חסימות, שתי חסימות ושני אסיסטים, ושמע ממנו אמירות מעודדות בסיום.

"אם זה מסתדר טוב יותר לקבוצה, כמובן שלא באמת אכפת לי לשחק כסנטר", אמר דייויס את מה שרבים בלייקרס קיוו לשמוע. "היום זה באמת הסתדר יותר טוב לקבוצה, ולכן שמחתי שניסינו את זה".

פרנק ווגל סיפר ששוחח עם דייויס אישית על העמדה שלו, והודיע לו מראש שהוא מתכוון להשתמש בו כסנטר נגד יוטה, משום שלטענתו היה זה מצ' אפ טוב יותר מול רודי גובר. "אנתוני ואני דיברנו, ושנינו הסכמנו שהולכים על זה בכל הכוח. שנינו רצינו את זה", אמר מאמן הלייקרס.

ואכן, אחוזי הקליעה הנמוכים של הלייקרס במחצית הראשונה בה דייויס תופקד כפאוור פורוורד (34.8 אחוז בלבד), השתנו לבלי היכר אחרי השינוי הקטן-גדול. "AD בעמדה 5 מאפשר לנו הרבה יותר מרווח לחדירות בשביל הגארדים", ניתח לברון ג'יימס, ודני גרין הוסיף: "היינו הרבה יותר מהירים במחצית השנייה. זזנו מהר יותר בהגנה ובהתקפה, ו-AD היה מפלצתי בהגנה. ובנוסף לכל נראינו טוב יותר גם בהתקפה".

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס חוגג. GettyImages
גם הוא מתחיל להבין. אנתוני דייויס/GettyImages

כוכב נוסף שנראה מצוין בפתיחת העונה הוא קיירי אירווינג. אחרי 50 נקודות בליל פתיחת העונה, כוכבה החדש של ברוקלין הסתפק ב-26 "בלבד" בדרבי מול ניו יורק, אבל קלע את השלשה המכרעת 22 שניות לסיום, שדאגה לצנן את ההתלהבות של הניקס ולהעניק לנטס ניצחון 109:113.

לפני המשחק הבטיחו בברוקלין לחלק 10,000 גופיות של קיירי אירווינג בחינם לאוהדים שיגיעו ראשונים לאולם, ותור ארוך השתרך בכניסה זמן רב לפני שריקת הפתיחה. כשהמשחק החל, ברוקלין שמחה שקיירי נמצא בצד שלה ולא בצד של הניקס, שהיו מועמדים לצרף אותו בקיץ.

"נחמד לנפנף בזה בפרצוף של הניקס - קיירי בצד שלנו, נדפקתם", אמר ג'ארט אלן מהנטס. "אני חושב שזה הולך להוסיף לא מעט צבע ליריבות בין שתי הקבוצות. הם הולכים לבוא רעבים מאוד לדרבי הבא".

גם קיירי התייחס ליריבות המתהווה בין שתי הנציגות של התפוח הגדול, ואמר ש"פעם, כשהנטס היו בניו ג'רזי, זו היתה יריבות נחמדה יותר. עכשיו כשהנטס בברוקלין, כל דרבי הוא קרב על מי שולט בעיר".

עוד בוואלה!

לברון ודייויס גברו על יוטה, אירווינג ניצח את הניקס בדרבי סוער

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג, ברוקלין נטס חוגג. AP
כמה טוב שאתה בצד שלנו. קיירי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully