וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה בטוחים: ליאו מסי יחזור לסגל הנבחרת ויגיע למשחק בישראל

למרות הגרסאות הסותרות לגבי קיום המפגש בין האלביסלסטה לאורוגוואי בישראל, בארגנטינה מדווחים: המשחק יתקיים כמתוכנן והפרעוש צפוי להיות חלק ממנו

עריכת וידאו: מתן חדד

עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור למפגש הראווה המתוכנן בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי בישראל ב-19 בנובמבר, אולם בארגטינה כבר מצהירים: המשחק יתקיים כמתוכנן, וגם ליאו מסי יהיה חלק ממנו. ב-TYC Sport דווח הבוקר (שבת) שהכוכב הגדול של הכדורגל העולמי יחזור לסגל האלביסלסטה לקראת המשחקים נגד ברזיל בערב הסעודית (ב-15 באוקטובר) ונגד אורוגוואי בישראל (ב-19 באוקטובר).

אם מסי אכן יחזור במשחקים הללו, יהיו אלה הופעותיו הראשונות בנבחרת מאז ההרחקה בעקבות המתקפה על השופטים בתום המשחק על המקום השלישי בקופה אמריקה נגד צ'ילה. כזכור, מסי תקף בזמנו את השופטים, רמז על שחיתות ולאחר מכן נענש.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
בקרוב אצלנו? ליאו מסי/GettyImages

כך או כך, מי שלא יהיו חלק מהסגל של נבחרת ארגנטינה למשחקי הראווה הם שחקני ריבר פלייט, שיהיו שקועים בהכנות לגמר גביע ליברטדורס מול פלמנגו ולא יעמדו לרשותו של המאמן ליאונל סקאלוני.

אם מסי אכן יגיע לישראל, הוא עשוי לפגוש שם את חברו הקרוב לואיס סוארס, שזומן אמש לסגל אורוגוואי לסדרת משחקי הידידות שמצפה לנבחרת בחודש נובמבר. גם אדינסון קבאני, דייגו גודין וכוכבים אחרים זומנו לסגל.

עוד בוואלה!

בעקבות לחץ של פרגוואי: המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בישראל בסכנה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully