וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות לחץ של פרגוואי: המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בישראל בסכנה?

בפראגוואי לא מוכנים לוותר על משחק ההכנה מול ארגנטינה, שמתנגש עם משחק הראווה שאמור להתקיים בבלומפילד ב-19 בנובמבר: "יש לנו חוזה חתום על ידי נציגים של פיפ"א ויש לכבד אותו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חולמים לראות את ליאונל מסי ולואיס סוארס ישראל? אם קיוויתם לראות מקרוב את צמד כוכבי ברצלונה על כר הדשא בבלומפילד במהלך משחק הידידות שנקבע בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי ב-19 בנובמבר, כדאי שתמתינו להתפתחויות.

אחרי הדיווחים לפיהם המשחק בין שתי הנבחרות הדרום אמריקאיות בבלומפילד נסגר, הלילה (בין שלישי לרביעי) מקבל הסיפור תפנית נוספת. כזכור, עוד לפני הדיווחים על קיום המשחק בין האלביסלסטה לסלסטה בתל אביב, דווח כי נבחרת ארגנטינה תפגוש את נבחרת פרגוואי בבנגלדש, ב-18 בנובמבר. אלא שהדיווחים לפיהם ארגנטינה ואורוגוואי הכריזו רשמית על המפגש ביניהן בישראל, טרפו את הקלפים. או כך לפחות חשבנו.

הלילה התבטא בנושא נשיא ההתאחדות לכדורגל של פרגוואי, רוברט הריסון, שלא ממש מוכן לוותר על המפגש מול ארגנטינה בנובמבר: "חתמנו על חוזה לקיום המשחק ויש לכבד אותו. חתומים עליו גם נציגים של פיפ"א. אם לא יכבדו אותו, נדע בדיוק איך לפעול". יש לציין כי ארבעה ימים לפני המשחק שאמור להיערך בישראל, ארגנטינה אמורה לפגוש את נבחרת ברזיל בערב הסעודית.

בכל מקרה, אם ארגנטינה וכוכביה הגדולים אכן יגיעו לישראל, יהיה זה סוג של פיצוי אחרי שביטלה את הגעתה לארץ במרץ שעבר, אז הייתה אמורה להיפגש עם נבחרת ישראל למשחק ראווה.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי, ליד שחקן נבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס. AP
אז ייפגשו בישראל או לא? מסי וסוארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully