וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והוא אפילו לא מתחרט: צפו במאמן הנוער שהיכה את שחקניו בחדר ההלבשה

האליט קורט הטורקי סטר לשחקניו במחצית, בפיגור 3:1, ולבסוף ניצח 3:5. ההתאחדות הטורקית פתחה בחקירה, אך המאמן מסרב להתנצל: "מורה צריך להרביץ לתלמיד כשמגיע לו"

מתוך טוויטר

סערה התחוללה היום (שישי) בכדורגל הטורקי, כשסרטון צץ ברשתות החברתיות ובו נראה מאמן כדורגל סוטר לשחקניו בחדר ההלבשה, לכאורה כדי לדרבן אותם במחצית של משחק בו פיגרו 3:1. מדובר בהאליט קורט, מאמן קבוצת הנוער החצי-מקצוענית קייסרי מייסופסור, ובעוד האירוע המדובר התרחש לפני שלוש שנים, ההתאחדות הטורקית פתחה רק היום בחקירה בשל הסרטון שנחשף לפתע.

אף שמצא עצמו בכותרות של גופי התקשורת הגדולים במדינה, קורט לא הביע חרטה. "אני מאמן כבר 25 שנה וממשיך עם ההתלהבות איתה התחלתי בקריירה", אמר. "אנחנו משפחה, וכמו שחדר השינה הוא פרטי אצל המשפחה, חדר ההלבשה פרטי אצל קבוצה. אלה לא דברים שקרו מדי משחק, ובכלל, כל השחקנים שלי גיבו אותי, אפילו שחקני העבר שלי דואגים לי וכתבו לי, 'טוב שהרבצת לנו'. היינו בפיגור 3:1 והייתי צריך לעשות משהו, וזה מה שעשיתי. בסוף ניצחנו 3:5".

המאמן המפוקפק הוסיף והתעקש: "אני לא סדיסט, אני לא פסיכופט ומוטב היה אם הסרטון הזה לא היה צץ, אבל אנחנו חברה טורקית שמתבססת על מנהגים. במובן הזה, מורה צריך להרביץ לתלמיד כשמגיע לו. הרי מה מורה אמור לעשות אם התלמיד לא חונך כראוי על ידי אביו? כולנו יודעים שאלכס פרגוסון זרק על דייויד בקהאם נעל, גם פתיח טרים עשה דברים כאלה מפעם לפעם. משמעת היא כמו ציפור - אם תפתח את היד שלך היא תיעלם, ואם תלחץ חזק מדי, היא תמות. צריך למצוא את האיזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully