וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השחקנים מחו על כך שלא קיבלו משכורות - היריבה ניצלה זאת והבקיעה פעמיים

ורקארוס החליטה להעביר מסר ולא זזה בפתיחת משחק הליגה מול טיגרס. היריבה כיבדה את המחאה, אבל אחרי פחות משתי דקות החלה לשחק כרגיל ועלתה ל-0:2 מהיר. נשיא המפסידה, שלא שילם לשחקניו כבר חצי שנה: "שוב הפכנו לבדיחה של העולם"

מתוך טוויטר

רגעים הזויים למדי נרשמו בליגה המקסיקנית בסוף השבוע האחרון, כאשר שחקני ורקארוס עלו למשחק מול טיגרס במטרה למחות על כך שלא קיבלו משכורות. בדקה הראשונה גם שחקני היריבה הצטרפו למחאה ושתי הקבוצות פשוט עמדו בסמוך לקו האמצע, אלא שאז טיגרס החליטה לשים לזה סוף ולנצל את ההשתהות של המוחים כדי לכבוש.

ראשון היה זה אדוארדו ורגאס, שבעט פנימה באין מפריע אחרי דקה ו-19 שניות. לאחר מכן הגיע תורו של אנדרה פייר ג'יניאק, מבכירי המשתכרים במקסיקו, שקבע 0:2 אחרי 3:55 דקות. היה זה שערו ה-100 בליגה וכך, למורת רוחם של רבים מחובבי הליגה, הוא נכבש:

הנה השער הראשון

לאחר השער השני תמה המחאה של שחקני ורקארוס, אבל זה כבר היה מאוחר מדי: טיגרס החזקה עלתה 0:3 ולבסוף ניצחה 1:3. על פי דיווחים, ורקארוס איימה שכלל לא תופיע למשחק, אבל הגיעה בסופו של דבר לאצטדיון לאחר שהתבשרה שתרד ליגה אם תחרים את המשחק. קפטן היריבה גידו פיסארו טען כי הסיכום בין הקבוצות היה על שביתה בת דקה אחת, אולם רגע לפני שריקת הפתיחה התעקשו ורקארוס על "שלוש דקות או חמש דקות" של מחאה. לכך טיגרס לא הסכימה.

"העובדה שהם הופכים אותנו לאחראיים על המחאה שכוונה כלפי הנשיא היא טעות", אמר פיסארו. "הגענו, כיבדנו את המחאה והמשכנו הלאה". שחקן ורקארוס קרלוס סלסידו טען מנגד: "הם ידעו טוב מאוד שנפסיק אחרי שלוש דקות. זה עצוב. כולנו מקצוענים, וזה מה שקורה".

המחאה, כאמור, כוונה כלפי נשיא הקבוצה וידל קורי, והוא לא ראה אותה בעין יפה: "השחקנים ניסו לשלוח מסר עליו לא דיברנו. פעם נוספת הפכנו לבדיחה של המדינה, אולי של העולם".

מלבד המשכורות שלא שולמו, אנשי ורקארוס טענו כי נמנע מהם גם ציוד בסיסי בחודשים האחרונים. ההשפעות ניכרות על כר הדשא: הקבוצה לא ניצחה משחק ליגה כבר 40 משחקים ברציפות - האחרון היה אי שם באוגוסט 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully