וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לפיניקס: דיאנדרה אייטון נכשל בבדיקת סמים והושעה מ-25 משחקים

הסנטר המבטיח נטל תרופה אסורה ונענש בחומרה. הוא והסאנס מתכוונים לערער: "זו היתה טעות לא מכוונת, לא הייתי מודע לכלום"

עריכת וידאו: מתן חדד

בשורה קשה לפיניקס: הסנטר המבטיח דיאנדרה אייטון, ממנו מצפים בסאנס לגדולות ונצורות העונה, נכשל בבדיקת סמים - והושעה על ידי ה-NBA מ-25 משחקים. בדמו של אייטון בן ה-21 נמצא חומר משתן, שאסור על פי מדיניות הסמים של הליגה משום שהוא עלול לטשטש עקבות של שימוש בסמים משפרי ביצועים.

אייטון אמנם העיד שנטל את התרופה מבלי להיות מודע לכך שהיא אסורה, אולם הליגה החליטה להענישו בחומרה, וכעת הוא ופיניקס מתכוונים לערער על עונש בתקווה להפחיתו בצורה משמעותית. מצד שני, ה-NBA עדיין יכולה להשית על אייטון את העונש המקסימלי בעבירות כאלה - השעיה של עונה שלמה מהליגה - אם כי קרוב לוודאי שלא תעשה זאת הפעם.

דיאנדרה אייטון, פיניקס סאנס. AP
הערעור יתקבל? דיאנדרה אייטון, אמש/AP

"אני רוצה להתנצל בפני משפחתי, בפני הסאנס, חבריי לקבוצה, האוהדים, וכל אנשי פיניקס", אמר אייטון שיפסיד 2.1 מיליון דולר בעקבות ההשעייה, בתגובה רשמית לעונש. "זו היתה טעות לא מכוונת, לצערי הכנסתי לגוף חומר שלחלוטין לא הייתי מודע לו. אני מבין את ההשלכות, ומאוכזב מעצמי על שהפקרתי כך את חבריי לקבוצה".

גם הסאנס מסרו ש"דיאנדרה הביע צער עמוק על ההתפתחויות. אנחנו נשארים מחויבים לו ב-100 אחוז בכל מה שקשור לעניינים שעל המגרש ומחוצה לו. אנחנו לא מקלים ראש במעשיו, ומקווים שהוא מבין את ההשלכות".

אייטון, שפתח את העונה היטב עם 18 נקודות, 11 ריבאונדים ו-4 חסימות בניצחון על סקרמנטו, יועד לרשום קפיצת מדרגה משמעותית העונה. אחרי ההשעיה, נראה שהשאיפות של הסאנס ושלו עצמו יתגמדו.

עוד בוואלה!

ללא יאניס בחמש הדקות האחרונות: מילווקי ניצחה 111:117 ביוסטון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully