וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס סיפקו הצהרת כוונות אצל גולדן סטייט, מילווקי ניצחה ביוסטון

קוואי וחבריו הביסו 122:141 את הווריירס בחוץ במשחק חד צדדי, הבאקס גברו 111:117 על הרוקטס למרות שחסרו את יאניס בחמש הדקות האחרונות, טריי יאנג נצץ ב-100:117 של ההוקס על הפיסטונס

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת ה-NBA נפתחה הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית עבור שלוש מהקבוצות המעניינות בליגה, מילווקי, יוסטון וגולדן סטייט. השתיים הראשונות נפגשו זו מול זו במשחק שבו ידם של הבאקס היתה על העליונה,
והשלישית הובסה במשחק פתיחת העונה שלה על ידי הטוענת לכתר לוס אנג'לס קליפרס. במשחק נוסף גברה אטלנטה על דטרויט.

תוצאות הלילה:

דטרויט (1:1) - אטלנטה (0:1) 117:100
יוסטון (1:0) - מילווקי (0:1) 117:111
גולדן סטייט (1:0) - ל.א קליפרס (0:2) 141:122

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מעל גלן רובינסון השלישי, גולדן סטייט ווריירס. AP
לא כוחות. קוואי מול גלן רובינסון השלישי/AP
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס מאוכזב. AP
לא לזה פיללו בסן פרנסיסקו. סטף קרי מתוסכל/AP

גולדן סטייט (1:0) - ל.א קליפרס (0:2) 141:122

את הלילה ההיסטורי בסן פרנסיסקו אפשר לסכם בשלוש מילים: טקס העברת השרביט. זה היה הערב שבו השושלת הגדולה של העשור החולף פינתה דרך למי שעשויה להיות השושלת הבאה, במשחק חד צדדי שהמחיש היטב לאן מועדות פניהן של שתי הקבוצות. גם הפעם קוואי לאונרד היה במרכז: האיש שכיבה את האורות באורקל ארינה בגמר הפלייאוף בעונה שעברה הדליק אותם בצ'ייס סנטר החדיש, שאירח משחק עונה רגילה ראשון אי פעם וראה את השחקן הטוב ב-NBA עושה ככל העולה על רוחו. קוואי אמנם סיים עם מספרים לא יותר מסולידיים - 21 נקודות, 9 אסיסטים, 5 ריבאונדים (ב-21 דקות בלבד) - אבל הפגין דומיננטיות שחורגת מהשורה הסטטיסטית. הוא פתח בהילוך שני, וכמו יתר חבריו לחץ על הגז ברבע השלישי הפנטסטי של האורחת, בו קלעה לא פחות מ-46 נקודות וגרמה לדווין וייד להכריז קבל עם וטוויטר: "הקליפרס הם בדיוק מי שחשבו שהם יהיו".

מפגן הכוח של הקליפרס שוב בא לידי ביטוי גם בספסל הנפלא שלהם: מלבד קוואי, פטריק פטרסון (20) ואיביצה זובאץ (16 ו-10 ריבאונדים) מהחמישייה, גם לו וויליאמס (22 ו-8 אסיסטים), מונטרז הארל (18) ומו הארקלס (10) נתנו בוסט וסגרו עניין מהר למדי. בצד השני, השמיכה הקצרה של הווריירס הורגשה היטב: סטף קרי (23 נקודות כולל 2 מ-11 מהשלוש ו-8 איבודים) ודיאנג'לו ראסל (20 נקודות ב-6 מ-16 מהשדה ו-8 אסיסטים) היו לא יותר מסבירים, דריימונד גרין (11 נקודות) לא הפך בן לילה לסקורר, וללא התעלות מיוחדת שלהם לסגנית האלופה לא היה הרבה סיכוי.

עוד בוואלה!

מכה לפיניקס: דיאנדרה אייטון נכשל בבדיקת סמים והושעה מ-25 משחקים

לכתבה המלאה
ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס. AP
גם משחק טוב שלו לא הספיק. ווסטברוק/AP
אוהדים מפגינים בעד הונג קונג במשחק של יוסטון רוקטס. AP
המחאות בקושי הורגשו ביציעים. אוהדים מניפים שליטי תמיכה בהונג קונג/AP

יוסטון (1:0) - מילווקי (0:1) 117:111

יריית הפתיחה של העונה עבור הרוקטס והבאקס היתה אמורה להיות בסימן הדו קרב בין שני הכוכבים שהיוו את ראש החץ במרוץ ה-MVP בעונה החולפת, ג'יימס הארדן ויאניס אנטטוקומפו (וכן בסימן סערת דריל מורי וסין, שבאה לידי ביטוי בכמה עשרות שלטי תמיכה בהונג קונג ביציעים). בפועל המשחק הוכרע על מה שביניהם, אחרי שהמזוקן סבל מיום קליעה פושר, הגריק פריק (שדווקא היה נהדר) יצא בשש עבירות כשנותרו חמש דקות לסיום, והשחקנים שסביבם היו צריכים להתעלות.

הפעם ידו של הצוות המסייע של הבאקס היתה על העליונה וכמו בלא מעט משחקים בעונה שעברה, ברוק לופז וארסן איליאסובה הוכיחו שהם מסוגלים גם ללא כוכבם הגדול. הראשון הכניע שוב ושוב את הרכב הסמול בול של הרוקטס במהלכי פוסט אפ, השני הוסיף קליעות קלאץ', ויחד הם הצליחו לבטל 16 נקודות של ראסל ווסטברוק ברבע האחרון - כל זאת בשעה שהארדן מסיים מחצית עקרה ללא סלי שדה, עם ארבע נקודות בלבד מהעונשין. בסופו של דבר רושמת קבוצת העונה הרגילה הטובה ב-NBA אשתקד ניצחון מרשים עם הצהרת כוונות: העומק והשיטה שלנו מסוגלים לנצח בכל סיטואציה.

אנטטוקומפו הספיק להסב מקסימום נזק לרוקטס לפני שיצא בשש עבירות, קלע 30 נקודות, הוריד 13 ריבאונדים וחילק 11 אסיסטים ב-28 דקות בלבד (טריפל דאבל 15 בקריירה), ונעזר בווסלי מתיוז (14), איליאסובה (13 ו-11 ריבאונדים) ועוד ארבעה שחקנים בספרות כפולות (כריס מידלטון, ברוק לופז, אריק בלדסו ופט קונאטון). מנגד, ווסטברוק רשם בכורה מעודדת לעיני הקהל הביתי עם 24 נקודות (7 מ-17 מהשדה, 3 מ-7 מהשלוש), 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים על 3 איבודים, שגם הן לא הצליחו לחפות על משחק חלש של ג'יימס הארדן (19 נקודות ב-2 מ-13 מהשדה ו-14 אסיסטים לעומת 7 איבודים). פי ג'יי טאקר הוסיף 17 ו-7 ריבאונדים למפסידה.

וינס קרטר, אטלנטה הוקס. GettyImages
העונה ה-22 בליגה נפתחה ברגל ימין. וינס קרטר/GettyImages
טריי יאנג, אטלנטה הוקס חוגג. AP
גם מבחינתו של טריי יאנג/AP

דטרויט (1:1) - אטלנטה (0:1) 117:100

וינס קרטר הישיש פתח את עונתו ה-22 בקריירה - יותר מכל שחקן NBA אי פעם - אבל הילדים שסביבו גנבו את הפוקוס מיומו ההיסטורי, במובן החיובי. טריי יאנג סיפק יריית פתיחה פנטסטית לעונה כשצלף 38 נקודות (11 מ-21 מהשדה) והוסיף 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, ג'ון קולינס הוסיף 18 ו-10 ריבאונדים, גם ג'בארי פארקר המנוסה יותר הפציע עם 18 מהספסל, ולקינוח קיבלו צעירי ההוקס 14 נקודות מהבחירה הרביעית בדראפט דיאנדרה האנטר, בערב שכולו רוח נעורים. גם שיבושים בשעון המשחק שהובילו לסצינות סוריאליסטיות, כולל ספירה ידנית של שעון ה-24 למשך כמה דקות, לא הצליחו להפסיק את ההתלהבות של ההוקס, שברחו ברבע השלישי ורק הגדילו את ההפרש ברבע הרביעי. הפיסטונס, שהרשימו עם ניצחון חוץ באינדיאנה בלילה הקודם, יורדים לקרקע למרות משחק טוב של דרק רוז (27 נקודות מהספסל) ואנדרה דראמונד (21, 12 ריבאונדים ו-4 חטיפות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully