וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב צפוי להמשיך לפתוח במכבי חיפה, לקס יקבל צ'אנס בהפועל תל אביב

על אף הביקורות, בלבול נוטה להמשיך לתת קרדיט לשוער נגד הפועל כפר סבא, שעשויה לספסל את טום שלח. דמארי עשוי לשחק לצד קמארה, אלמוג בוזגלו ופרנסיסקו ג'וניור צפויים לפתוח בהפועל חיפה

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. דני מרון
גיא חיימוב שוער מכבי חיפה/דני מרון
  • 17:30/משחקי המחזור השמיני

    שבת, 16:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט 4)
    שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל רעננה (ספורט 5 לייב)
    שבת, 19:30: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד (ספורט 3)
    שבת, 20:30: הפועל כפר סבא - מכבי חיפה (ספורט 4)

    ראשון, 19:00: סקציה נס ציונה - הפועל חדרה (ספורט 5 לייב)
    ראשון, 20:15: בני יהודה - בית"ר ירושלים (ספורט 1)

    שני, 20:15: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט 5)

  • 13:36/עירוני קרית שמונה: רפואה לא מתכנן בהרכב בבכורה על הקווים

    המאמן החדש קובי רפואה ינסה לרשום ניצחון במשחק הבכורה שלו. למרות השינוי בעמדת המאמן עושה רושם שלא תהיה מהפכה בהרכב. לפי התרגול באימון, השינוי היחידי שמסתמן הוא הכללתו בהרכב של עומר לקאו במקומו של מוחמד שכר כאשר ג'יימס יעבור לאגף והקבוצה תמשיך במערך 4-4-2.

    הרכב משוער: זיגוס ברטקוס, אורי צעדון, עידן נחמיאס, מרכוס דיניז, זיו מורגן, עדן קארצב, סילאס, עומר לקאו, ג'יימס, איסמעאיל ריאן, קיליאן שרידן.

  • 12:02/מכבי חיפה: גיא חיימוב צפוי להמשיך בהרכב

    השוער גיא חיימוב צפוי להמשיך בין הקורות של מכבי חיפה במשחק נגד הפועל כפר סבא. למרות השיח סביבו השבוע, בחיפה מעריכים שמרקו בלבול ייתן את הקרדיט לשוער הוותיק. במקביל עושה רושם שבלבול מתלבט בכמה עמדות. בין היתר, אחת השאלות היא מי משני הבלמים יפתחו וכן מי יפתח לצידו של ניקיטה רוקאביציה בהתקפה. ירדן שועה, מוחמד עוואד ויאניק וילדסחוט בתמונה ההרכב, אולם רק אחד מהם יפתח. "מרקו לא חושף את הקלפים, אבל רואים שיש לו לא מעט התלבטויות אמיתיות", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

    הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסברי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביציה.

  • 11:10/הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו ופרנסיסקו ג'וניור אמורים לפתוח

    מאמן הפועל חיפה חיים סילבס צפוי לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה לאור הפציעה של ניקולה גולאן. אלמוג בוזגלו ונס זמיר צפויים לפתוח באגפים, כאשר עדיין לא ברור מי יפתח בחוד כשההתבלבטות היא בין עדן בן בסט, אמרי וולשמן ומהראן לאלה.

    הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, אלי בלילתי, לירן סרדל, פרנסיסקו ג'וניור, גידי קאניוק, אלמוג בוזגלו, נס זמיר, עדן בן בסט.

  • 10:53/הפועל תל אביב: ניר לקס צפוי לפתוח, דמארי ישחק לצד קמארה?

    אוראל דגני ימשיך להיעדר בשל פציעה ורז שלמה ואיאד אבו עביד ימשיכו כצמד הבלמים. דמבה קאמרה שהושעה מהמשחק נגד כפר סבא, התנצל ונקנס צפוי לחזור לסגל, כמו גם אור אינברום. ניר לקס צפוי להחליף בהרכב את עמנואל בואטנג שנותח וייעדר חודשיים וכמו כן עומר דמארי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהתקפה, כאשר בחלק מאימוני השבוע נבדקה האפשרות שישחק יחד עם דמבה קאמרה.

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, עידן כהן, איאד אבו עביד, רז שלמה, מרווין פרסמן, ניר לקס, סטפן ספירובסקי, עומרי אלטמן, מאור בוזגלו, פרנסיס קיירמה, עומר דמארי.

  • 10:04/רעננה מתכוננת לקרית שמונה: "יהיו השלכות למאמן החדש"

    מנחם קורצקי אמר לפני המשחק נגד קרית שמונה: "במשחקים כאלו כי אנחנו צריכים את הנקודות, אנחנו יודעים מה ההשלכות של מאמן חדש על הקבוצה, נבוא ונתכונן כמו שצריך. קריית שמונה, בלי שום קשר להחלפת המאמנים שביצעה, עשתה משחק טוב מול הפועל באר שבע והייתה קרובה לנצח את המשחק, אבל מבחינתנו אנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק".

    הקשר בן סביר הוסיף: "אין ספק שהייתה אכזבה מאוד גדולה מהמשחק מול הפועל חיפה ביום שני, הרגשנו שהיינו שווים הרבה יותר מנקודה ובסיטואציה אחרת היינו צריכים לצאת עם שלוש נקודות, מצד שני אנחנו מעודדים מהיכולת ומהעובדה שלא ספגנו שער. השבוע הייתה הכנה קצת שונה למשחק מול קרית שמונה בגלל שהיה משחק באמצע השבוע, אבל היה לנו זמן להתאושש וחזרנו לעבוד בידיעה שאנחנו באמת צריכים נקודות ויכולת טובה כבר לא תספיק לנו. אני מקווה ומאמין שנצליח לעשות את זה ביום שבת".

    הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתיאוס, עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, בן סביר, דיביין נה, אור דסה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

  • 10:03/הפועל כפר סבא: טום שלח עשוי לרדת לספסל

    אופיר חיים אמר לקראת המשחק נגד מכבי חיפה: "מכבי חיפה קבוצה איכותית שמבקיעה הרבה שערים ולא פשוט לשחק נגדה. יחד עם זאת, אנחנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח ומאמינים בעצמנו, נצטרך למצוא את הדרכים לעצור את מכבי חיפה, בעיקר את החלק הקדמי שלה".

    בשל ההמולה הגדולה סביב הטעות של טום שלח נגד הפועל תל אביב והביקורות של הקהל שוקל המאמן להוריד לחץ מהשחקן ולהורידו לספסל, אך ההחלטה הסופית תתקבל היום. טל מכלוף פצוע וג'ניה ברקמן אמור להחליפו.

    הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, לירוי צעירי, גרשון קופי, אדריאן רוצ'ט, עומר פדידה, בובקאר טראורה, בנג'מין קוקו.

  • 07:12/מכבי נתניה תפתח שוב עם חמישה שחקני הגנה?

    הקבוצה צפויה לפתוח מול אשדוד במערך שיכלול חמישה שחקני הגנה. ויקי כחלון נפצע אתמול ומצבו יתבהר היום, כאשר המגן הימני ינסה להכשיר את עצמו אחרי שנטש את האימון. אם לא יהיה כשיר, ישחק מגן קבוצת הנוער כרם ג'אבר. גבי קניקובסקי ייעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים והאלבני יאהמיר הוקה ישחק כקיצוני שמאלי. יובל שדה צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב.

    הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, צליל נחמיה, רומן גולובארט, יובל שדה, יאהמיר הוקה, אלמוג כהן, ניקו אולסק, רועי קהת, יונס מלדה, פאטוס בצ'יראי.

  • 07:10/מ.ס. אשדוד: רועי גורדנה בספק, שגיב יחזאל יחזור להרכב

    רגישות בשריר רגלו, רועי גורדנה ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב נגד מכבי נתניה. גיל כהן יחזור מהרחקה לעמדת המגן השמאלי, גם שגיב יחזקאל ישוב להרכב אחרי שנופה מהסגל בשבוע שעבר. ניר ברדע צפוי להמשיך בהרכב למרות שנשקלה מועמדות דודי תירם למפגש עם האקסית. שלומי אזולאי יחזור גם הוא ל-11, אבל עדיין לא ברור לאיזו עמדה.

    הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, רועי גורדנה, שגיב יחזקאל, יקוב סילבסטר.

  • 07:08/הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: המספרים

    * מכבי חיפה ניצחה 0:2 בפעם האחרונה שהתארחה אצל הפועל כפר סבא, אבל לפני כן הפסידה שלושה מארבעה משחקים ובתוצאה זהה של 1:0.

    * הפעם האחרונה שכפר סבא אירחה את מכבי חיפה והמשחק לא הוכרע, הייתה בפברואר 2007, כשאלן מסודי השווה ל-1:1 עבור החיפאים אחרי שער יתרון של לירון זרקו.

    * זה יהיה מפגש ראשון בין הקבוצות במחזור השמיני מאז עונת 1976/77, אז אלי יאני וישראל פוגל (צמד) העניקו להפועל כפר סבא ניצחון 1:3. בסיום העונה, אגב, שתי הקבוצות ירדו יחד לליגה הארצית.

    * כל 10 ניצחונות הבית האחרונים של הפועל כפר סבא בליגת העל הושגו על חודו של שער אחד. כמעט 12 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שניצחה בהפרש של יותר מגול במשחק ביתי - 1:3 על מ.ס. אשדוד בנובמבר 2007.

    * הפועל כפר סבא השיגה רק נקודה ביתית אחת עד כה, לעומת שבע נקודות חוץ.

  • 07:08/מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד: המספרים

    * 50 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 18:22 בניצחונות, ועוד 10 תוצאות תיקו.

    * הפעם האחרונה שמכבי נתניה הפסידה למ.ס. אשדוד במשחק ביתי הייתה לפני כעשור, בנובמבר 2009, אז עידן שריקי קבע 0:1 לאורחים בקופסה. מאז היו שישה ניצחונות של נתניה ושלוש תוצאות תיקו.

    * בעוד אשדוד מגיעה אחרי שני הפסדים על האפס, נתניה סופרת כבר שלושה כאלה ברצף. הפעם האחרונה שהיו לה יותר? זה היה בעונת הפירוק, כשבין ינואר לפברואר 2016 הפסידה שש פעמים ברציפות בלי לכבוש.

    * מכבי נתניה לא כבשה בחמישה משבעת המחזורים עד כה. חמשת השערים שלה הושגו בשני משחקי בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully