וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ככה אני רוצה שנשחק הגנה", דני אבדיה: "דברים טובים יגיעו"

מאמנה של מכבי תל אביב מרוצה מההגנה שהפגינו שחקניו במשחק הניצחון על ולנסיה: "שמח ששיבשנו להם את המשחק". כספי: "אגרסיביות היא המפתח"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

זה אמנם לא היה הכי יפה, אבל בסופו של דבר מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון יורוליג שני ברציפות, כשגברה ביד אליהו 63:76 על ולנסיה החלשה. כעת יוכלו הצהובים להתפנות להכנות לקראת שבוע הבא, במהלכו תפגוש הקבוצה ביום ראשון את הפועל ירושלים, ברביעי את פנרבחצ'ה ובשישי תפגוש את אולימפיאקוס בפיראוס.

עומרי כספי אמר בסיום: "הם הקשו עלינו. הם מוכשרים, ידענו שאסור לנו לתת להם לקלוע בכמויות. שלטנו בכדור די טוב וזה היה המפתח לניצחון היום ביחד עם האגרסיביות". כספי, שהצטיין עם 12 נקודות, חמישה ריבאונדים ושלוש חטיפות, נשאל על תפקידו המנהיגותי: "חלק מתרבות המועדון זה שכולם עוזרים אחד לשני ותומכים אחד בשני. היום הייתה אינדיקציה טובה לכך ששמרנו כמו שצריך".

יאניס ספרופולוס: "זו התצוגה הגנתית הכי טובה שלנו העונה. לפני המשחק אמרנו שאנחנו רוצים לשמור אותם על סקור נמוך. אם הם משחקים את המשחק הרגיל שלהם הם יכולים להרוג את היריב ואני שמח ששיבשנו להם את המשחק. ידענו שהם לא קולעים טוב משלוש ושיחקנו על זה. ככה אני רוצה שנשחק הגנה".

המאמן היווני התייחס גם לספסולו של טיילר דורסי, שנדחק לקצה הרוטציה ושותף שוב למשך ארבע דקות בלבד, ומתח עליו ביקורת: "לא הייתי מרוצה מהדרך שבה שיחק. אם הוא רוצה לקבל יותר הזדמנויות, עליו לשחק טוב יותר".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מההגנה. ספרופולוס/דני מרון

דני אבדיה פתח בחמישייה, ולאורך ההיסטוריה הארוכה של מכבי תל אביב בגביעי אירופה היה רק שחקן אחד שקיבל הזדמנות כזו בגיל צעיר יותר - תנחום כהן מינץ ז"ל, במשחק הבכורה של המועדון ביבשת ב-1958. "יש לי עוד הרבה מה ללמוד, אני מנסה לעשות מה שאני יכול וחושב שאני בדרך טובה", אמר אבדיה, שקלע שש נקודות ב-16 דקות. "זה תהליך שייקח זמן. אנחנו רק בתחילת העונה, וכולם מנסים עדיין להתחבר. זה עניין של סבלנות, ואני יודע שדברים טובים עומדים להגיע. אנחנו עובדים על הטעויות שלנו, ויש פה שחקנים חכמים שמפנימים את מה שצריך".

סקוטי ווילבקין שוב היה הטופ סקורר של הצהובים עם 15 נקודות, אבל הודה שהייתה לקבוצה בעיית זרימה בהתקפה: "המאמנים אמרו שאנחנו מתוחים, אבל אני לא יודע, אולי אנחנו פשוט נרגשים. היו לנו איבודים מיותרים, לא מצאנו את הקצב, אבל שמרנו טוב. הבאנו אנרגיה ואגרסיביות במחצית השנייה, וזה הצליח לנו".

נייט וולטרס: "זה ניצחון חשוב, התחלה טובה עם שני ניצחונות בבית. ההתקפה לא הייתה בשיאה אבל שיחקנו טוב בהגנה. כיף לי לשחק עם סקוטי ווילבקין הוא שחקן נהדר. מחכה לנו שבוע גדול. אני מרגיש שאנחנו מגיעים לשבוע הבא בכושר טוב, בכל שבוע אנחנו משתפרים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ולנסיה 63:76

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
בלט אצל הצהובים. עומרי כספי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully