וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ולנסיה 63:76

רגע לפני שבוע שכולל מפגשים עם הפועל ירושלים, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, השיגה האלופה ניצחון יורוליג שני ברציפות. ווילבקין (14 נק'), האנטר (13 ו-8 ריב'), כספי (12) ו-וולטרס (10 ו-9 אס') בלטו, רק ווילבקין קיבל יותר מ-30 דקות

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
הופעה נפלאה בהיכל. כספי/דני מרון

מכבי תל אביב חגגה הערב (חמישי) ניצחון יורוליג שני ברציפות, כשגברה ביד אליהו 63:76 על ולנסיה החלשה. הצהובים לא התקשו מול נועלת הטבלה - הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה בהיכל - אולם לא בטוח שהיכולת הזו תספיק ללוח המשחקים הרצחני שמצפה להם בשבוע הבא: ביום ראשון מול הפועל ירושלים, ברביעי מול פנרבחצ'ה ובשישי מול אולימפיאקוס בפיראוס.

לאחר פתיחה חלשה של שתי הקבוצות, היתה המארחת הראשונה להשתחרר ובתחילת הרבע השני ברחה ליתרון בן 11 נקודות, בעיקר בזכות ניהול משחק מצוין של נייט וולטרס. העטלפים נגסו בהפרש וחזרו לעניינים, אלא שדקות נפלאות של עומרי כספי ברבע השלישי הטיסו את הצהובים בחזרה ליתרון דו-ספרתי, ממנו ולנסיה כבר לא ידעה כיצד לחזור. אותלו האנטר ואחוזי קליעה נמוכים של היריבה (6 מ-26 ל-3) מנעו קאמבק, ספרופולוס ניצל את מרווח הביטחון כדי לחלק את הדקות לקראת השבוע העמוס, כשרק סקוטי ווילבקין קיבל למעלה מ-30.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 14 (4 מ-9 ל-3), אותלו האנטר 13 ו-8 ריבאונדים, עומרי כספי 12, 5 ריבאונדים ו-3 חטיפות, נייט וולטרס 10 ו-9 אסיסטים, יובל זוסמן 8, ג'ון דיברתולומאו 7, דני אבדיה 6, טאריק בלאק 6. קווינסי אייסי (11 דקות), טיילר דורסי (4 דקות) ואלייז'ה בריאנט (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

בלטו בוולנסיה: ג'ורדן לויד 17, בויאן דובלייביץ' 15 ו-7 ריבאונדים, פרננדו סן אמטריו 15.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
כרגיל בימי חמישי, הקהל הצהוב מילא את ההיכל/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

יאניס ספרופולוס פתח עם סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, עומרי כספי וטאריק בלאק לצד דני אבדיה, שעלה בחמישייה בפעם הראשונה העונה ביורוליג. שתי הקבוצות איבדו במשותף שבעה כדורים בחמש הדקות הראשונות, ווולטרס וכספי קבעו 7:11, אותלו האנטר שעלה מהספסל תרם סל ועבירה והרבע הראשון הסתיים ב-11:18 לצהובים.

רבע 2:

וולטרס המשיך לנהל נהדר את המשחק והיתרון הצהוב צמח ל-11:22. אחרי שבע החטאות רצופות מחוץ לקשת האורחת סוף סוף דייקה ובסיוע בויאן דובלייביץ' צימקה ל-24:21 בלבד. אלייז'ה בריאנט ספג עבירה שלישית בשלוש דקות, וולטרס שב להרגיע את העניינים והפער צמח בחזרה ל-26:33, ובתום מחצית ראשונה רעה של כדורסל הוליכה מכבי תל אביב 28:33. כספי הוביל אותה עם 8 נקודות ו-4 ריבאונדים, האנטר הוסיף 7, וולטרס המצוין תרם 6 ו-6 אסיסטים. היריבה דייקה ב-1 מ-11 מחוץ לקשת ורשמה יותר איבודים (6) מאסיסטים (4).

רבע 3:

אבדיה המתוסכל ספג עבירה שלישית וירד לספסל, והפעם היה זה כספי שלקח אחריות: נקודות, ריבאונדים ואסיסטים שקבעו 33:45. יובל זוסמן הוסיף שתי שלשות רצופות בדרך ל-35:51 וכשכספי ירד לספסל כל ההיכל קם על הרגליים כדי להריע. דיברתולומאו הוסיף שלשה משלו, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון הצהוב על 44:56.

רבע 4:

אבדיה צלף שלשה, דיברתולומאו הוסיף חדירה שקבעה 45:63, שמונה דקות לסיום. ווילבקין הוסיף שלשה רביעית במשחק, הפך את זה ל-49:68 ואילץ את היריבה הנואשת לקחת פסק זמן. השלשות של ולנסיה סוף סוף נכנסו וההפרש ירד ל-70:58, אבל לא יותר. זוסמן התכבד בדאנק יפה, וזה נגמר ב-63:76 לצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה חוסם את שחקן אנאדולו אפס קינו קולום. דני מרון
עלה בחמישייה, לראשונה העונה ביורוליג. אבדיה חוסם את קולום/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב נייט וולטרס. דני מרון
עשה הכל על הפרקט. וולטרס/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
הפעם קיבל סיוע גדול בקו האחורי. ווילבקין/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס מביע את דעתו בפני השופט/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. דני מרון
האנטר בצבע/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי מול שחקן ולנסיה פרננדו סן אמטריו. דני מרון
כספי מול סן אמטריו/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. דני מרון
גם בלאק תרם את שלו/דני מרון
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
שמעון מזרחי מתעדכן מה נעשה בשאר משחקי הערב?/דני מרון
מאמן ולנסיה ג'אומה פונסרנאו. דני מרון
מאמן ולנסיה ג'אומה פונסרנאו אובד עצות/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully