וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד ממשיך להדהים את ליגת האלופות: "הוא פשוט חסר פחד"

הוא מלך שערי המפעל, כבש תשעה משחקים ברציפות, והעונה יש לו כבר 20 שערים ב-13 משחקים, ואנחנו רק באוקטובר. המספרים המופלאים של כוכב זלצבורג גרמו למאמנו שוב להחמיא: "אכפת לו מהדברים הנכונים"

אימג'בנק GettyImages

ארלינג הולאנד פשוט לא יכול להפסיק לכבוש. אתמול החלוץ בן ה-19 זל זלצבורג כבש עוד צמד, ואומנם קבוצתו הפסידה 3:2 בסיומו של משחק מהנה, אבל החלוץ שיפר את מאזנו העונה ל-20 (!) שערים, ואנחנו רק בחודש אוקטובר. אתמול, אחרי שפתח את העונה נהדר והפך למוכר, הוא כבר זכה לשמירה מיוחדת מהגנת נאפולי, אבל גם זה לא עזר: הוא כבש שער מוקדם בסיומת מצוינת אבל הוא נפסל בגלל נבדל, לאחר מכן כבש בפנדל, ובהמשך הוסיף עוד שער בנגיחה.

המאזן שלו פשוט מדהים. ב-13 משחקים בלבד, יש לו 20 שערים וחמישה בישולים. הוא כבש בתשעה משחקים ברציפות במדי זלצבורג העונה, ובסך הכל כבש ב-11 מ-13 משחקים שבהם שיחק העונה. בליגת האלופות הוא כבש שישה שערים, ומול יריבות בהחלט איכותיות: גנק, נאפולי וליברפול.

ארלינג הולאנד שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
מי יעצור אותו? הולאנד/רויטרס

ארינג, בנו של שחקן העבר אלה אינגה הולאנד, הוא כרגע הכובש המצטיין בליגת האלופות, ועם שישה שערים בשלוש הופעות הוא עומד כרגע במפעל על ממוצע של שער כל 36 דקות. רק לשם המחשה, אחרי שלושה מחזורים בליגת האלופות דורטמונד כבשה שני שערים, ולנסיה כבשה שני שערים, ריאל מדריד כבשה שלושה שערים, צ'לסי כבשה שלושה, אינטר ארבעה, נאפולי ארבעה, אתלטיקו מדריד חמישה, ואילו הולאנד הצעיר כבש לבדו שישה. הוא השחקן הראשון שכובש שישה שערים בשלושת משחקניו הראשונים במפעל היוקרתי, והשני בלבד מלבד קרים בנזמה שכובש בכל שלוש הופעותיו הראשונות.

הוא מקדים בטבלת הכובשים כמה מסקוררים הגדולים ביבשת, שנמצאים בכושר מצוין: במקום השני נמצא רוברט לבנדובסקי עם חמישה שערים במפעל, ואחריהם ראחים סטרלינג (סיטי), סרג' גנאברי (באיירן מינכן.8, הארי קיין (טוטנהאם) ומיסלאב אוסיץ' (דינמו זאגרב) עם ארבעה כל אחד.

מאמן זלצבורג ג'סי מארש החמיא לכוכב העולה: "הוא חסר פחד, ומאמין בעצמו, אבל לא בצורה שחצנית. אכפת לו מהדברים הנכונים, אכפת לו מאוד מהקבוצה, והוא תמיד השחקן האחרון לעזוב את מגרש האימונים". כמו כן, המאמן התאכזב מההפסד. "נקלענו לפיגור, חזרנו, וב-2:2 הרגשנו את האנרגיות מהקהל ושהמומנטום לצדנו, כך שלספוג את השער מהם היה קשה מאוד עבורנו". לדברי המאמן, הולאנד אמור היה לסיים את המשחק עם שלושער: "אני לא מבין למה נפסל השער הראשון של הולאנד. מבחינתי הוא היה חוקי, הכדור נהדף משחקן של נאפולי".

עוד בוואלה!

היורש: ארלינג הולאנד הנורבגי הוא חלוץ העתיד של הכדורגל העולמי

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד זלצבורג. רויטרס
אין מילים. הולאנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully